اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار چهاردانگه ساری خبر داد

افتتاح مجتمع آبرسانی تلمادره ساری تا پایان سال 90

خبرگزاری فارس: بخشدار منطقه چهاردانگه از افتتاح مجتمع آب‌رسانی منطقه چهاردانگه تا پایان سال 90 خبر داد.

افتتاح مجتمع آبرسانی تلمادره ساری تا پایان سال 90

اسماعیل امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اعلام اینکه در حال حاضر پیمانکاران مشغول فعالیت برای ایجاد شعبه‌های فرعی در داخل روستاها هستند، اظهار داشت: این مجتمع قرار بود در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و ریزش برف شدید در این منطقه عملیات لوله‌گذاری و تست لوله‌ها در حال انجام است.

این مسئول در ادامه گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده و احتمال مساعد شدن هوا در اسفند ماه عملیات انتقال آب با بهبود شدن وضع هوا ادامه یابد.

بخشدار منطقه چهاردانگه با بیان اینکه بودجه پیش‌بینی شده برای آبرسانی منطقه چهاردانگه از دفتر رهبر معظم انقلاب تامین شد، خاطرنشان کرد: میزان بودجه پیش‌بینی شده برای آبرسانی این منطقه حدود 2 میلیارد تومان است.

امینی ابراز داشت: برخی معارض‌های محلی در اجرای پروژه آبرسانی در منطقه چهاردانگه وجود داشت که با پیگیری‌های معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران این مشکل کاملا برطرف شد.

وی دیگر اقدام انجام شده برای آ‌برسانی به منطقه بالادست کیاسر را خرید سه مخزن بزرگ آب برای تسریع آبرسانی با همکاری آب و فاضلاب روستایی اعلام کرد و یادآور شد: احداث مخزن در برخی از روستاها نیز در دست اقدام است.

این مسئول تنها دلیل تاخیر در افتتاح پروژه آبرسانی کیاسر را نامساعد بودن شرایط جوی عنوان و اظهار امیدواری کرد افتتاح این پروژه در شب عید می‌تواند عیدی مناسبی توسط مسئولان به مردم محروم این منطقه باشد.

بخشدار چهاردانگه در پایان از افتتاح آسفالت راه روستایی ازنی و ساختمان محیط زیست در منطقه چهاردانگه کیاسر خبر داد.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول