اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح ساختمان 3 کتابخانه عمومی در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: همزمان با سی و سومین بهار انقلاب اسلامی، ساختمان جدید سه کتابخانه عمومی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ساختمان 3 کتابخانه عمومی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، صغری بابایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان جدید کتابخانه‌های عمومی شهید مدنی در کازرون، کتابخانه عمومی زرین دشت و کتابخانه مشارکتی آبشار اندیشه در گراش از جمله اقدامات این اداره کل در  ایام مبارک دهه فجر است.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود به کلنگ‌زنی زمین کتابخانه‌های روستایی در بنوان خیر در استهبان و جلیان در فسا اشاره کرد و ابراز داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته کارشناسان اداره کل و مساعدت و همکاری شهرداری و سازمان مسکن و شهرسازی امید است بتوانیم در دهه مبارک فجر شاهد مراسم کلنگ‌زنی زمین کتابخانه مرکزی در شهر شیراز باشیم.

وی همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب از آثار مرتبط با انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و شهدا با هدف آشنایی اعضای کتابخانه‌ها با ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام راحل، نمایشگاه «انقلاب اسلامی به روایت مطبوعات»، نمایشگاه کتاب کودک، مسابقات فرهنگی کتابخوانی، وبلاگ نویسی، مقاله نویسی، پیامک نویسی، حضور در نمایشگاه دستاوردهای دوران پس از انقلاب اسلامی، عضویت رایگان در طول دهه مبارک فجر، ارائه خدمات اینترنتی به صورت نیم بها به اعضا و مراجعه کنندگان به کتابخانه‌ها، پارچه نویسی و تهیه بنر و پوستر، برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی فارس در دهه فجر برشمرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول