اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع نیروی برق همدان خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 137 پروژه عمرانی در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل توزیع نیروی برق همدان گفت: 137 پروژه عمرانی در همدان در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 137 پروژه عمرانی در همدان

حاجی‌رضا تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در استان همدان 134 پروژه عمرانی با اعتبار 60 میلیارد و 689 میلیون ریال در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 27 پروژه با 17 میلیارد و 137 میلیون ریال مربوط به شهرستان همدان است، افزود: از این تعداد 9 پروژه با اعتبار 11 میلیارد و 120 میلیون ریال مربوط به امور برق منطقه یک همدان و 18 پروژه با اعتبار 6 میلیارد و 17 میلیون ریال مربوط به امور برق منطقه 2 همدان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان تصریح کرد: در شهرستان ملایر نیز 55 پروژه با اعتبار 13 میلیارد و 512 میلیون ریال، در نهاوند هفت پروژه با اعتبار 6 میلیارد و 68 میلیون ریال، در تویسرکان هشت پروژه با اعتبار یک میلیارد و 880 میلیون ریال و در اسدآباد نیز 15 طرح با 15 میلیارد و 287 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان بهار نیز پنج طرح با یک میلیارد و 300 میلیون ریال، در کبودراهنگ هشت طرح با 3 میلیارد و 875 میلیون ریال، در رزن هفت طرح با یک میلیارد و 458 میلیون ریال و در فامنین نیز دو طرح با اعتبار 172 میلیون ریال خواهد بود.

تیموری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: احداث شبکه توزیع با شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف، برق‌رسانی به پروژه مسکن مهر برای کابل و ترانسفورماتور، نصب ترانسفورماتور توزیع 50 و 1000 کیلوولت آمپر، نصب 3 هزار و 500 دستگاه کنتور دیجیتالی از پروژه‌های قابل افتتاح در امور منطقه یک همدان به شمار می‌رود.

به گفته وی، احداث شبکه توزیع با شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف، نصب ترانسفورماتور توزیع 50 و 1000 کیلوولت آمپر، احداث شبکه روشنایی معابر پایه 11 متری، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه فشار و تبدیل شبکه از پروژه‌هایی است که در امور منطقه 2 به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در شهرستان فامنین نیز دو پروژه نصب ترانسفورماتور توزیع و در شهرستان بهار پنج پروژه احداث شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان رزن هفت پروژه احداث شبکه فشار ضعیف با 3 هزار و 270 متر کابل خودنگهدار به بهره‌برداری می‌رسد،‌ تصریح کرد: نصب ترانسفورماتور و احداث شبکه هوایی به منظور برق‌رسانی به پروژه مسکن مهر در رزن محقق می‌شود.

تیموری از بهره‌برداری هشت پروژه در شهرستان کبودراهنگ همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل نصب انشعاب 470 کنتور دیجیتال، احداث شبکه روشنایی معابر با 60 دستگاه چراغ 50 ولت سدیم و ترانسفورماتور 50 کیلوولت آمپر، نصب ترانسفورماتور توزیع 50 و 1000 کیلوولت آمپر و احداث شبکه توزیع فشار متوسط و فشار ضعیف می‌شوند.

وی با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد پنج پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: برق‌رسانی به پروژه مسکن مهر، نصب انشعاب 560 دستگاه کنتور، برق‌رسانی به چاه‌های آب کشاورزی با افزایش ظرفیت پست‌های هوایی و احداث شبکه روشنایی معابر با نصب پایه فلزی و چراغ گازی در این شهرستان انجام می‌پذیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تأکید کرد: در شهرستان ملایر نیز 55 پروژه به بهر‌ه‌برداری می‌رسد که شامل برق‌رسانی به پروژه مسکن مهر، برق‌رسانی به چاه‌های آب کشاورزی، احداث شبکه توزیع و نصب ترانسفورماتور 25 و 315 کیلوولت آمپر می‌شود.

وی از بهره‌برداری هفت پروژه در شهرستان نهاوند خبر داد و تأکید کرد: برق‌رسانی به چاه‌های آب کشاورزی و پروژه مسکن مهر، نصب کنتور و احداث شبکه روشنایی معابر از جمله این پروژه‌ها به شمار می‌رود.

به گفته تیموری، در شهرستان تویسرکان نیز در این ایام هشت پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: احداث شبکه روشنایی معابر، برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر و احداث شبکه توزیع در این شهرستان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تعداد پروژه‌های عمرانی آماده کلنگ‌زنی در دهه فجر را شامل سه پروژه دانست و افزود: اعتبار تخصیص یافته برای این مهم 14 میلیارد و 860 میلیون ریال بوده است.

وی گفت: در شهرستان همدان عملیات کلنگ‌‌زنی اصلاح شبکه 20 کیلوولت و فشار ضعیف برای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه توزیع خضر انجام می‌شود.

تیموری تأکید کرد: آغاز عملیات اجرایی برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر شهرستان بهار و شهر صالح‌آباد نیز در دهه فجر امسال انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول