اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب پیروزی انقلاب اسلامی

شصت و یکمین کانون پرورشی کودکان استان اصفهان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان اصفهان گفت: هم‌زمان با سی و سومین بهار انقلاب اسلامی و شب پیروزی انقلاب اسلامی شصت و یکمین مرکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در حبیب‌آباد استان اصفهان افتتاح می‌شود.

شصت و یکمین کانون پرورشی کودکان استان اصفهان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا جاوری در نشست خبری که به همراه مسئولین کمیته‌های برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان با هدف نهادینه کردن آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس و شناساندن انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان برنامه‌های بسیاری را تدارک دیده است.

وی با اشاره به اینکه کودکان باید در مورد انقلاب ایران فکر کنند و در مورد آن بصیرت و شناخت کافی پیدا کنند، تصریح کرد: کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر علاوه بر استان اصفهان در 20 شهرستان این استان حکم مسئولیت کمیته دهه فجر را صادر کرده است.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان اصفهان ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر نه تنها در استان اصفهان بلکه در کانون‌های پرورشی کودکان و نوجوانان شهرستان‌ها نیز انتقال داده شده تا فعالیت‌ها در این ایام از مرکزیت استان خارج و کودکان شهرستانی نیز از برکت‌های این ایام بهره‌مند شوند.

وی با ذکر تعدادی از برنامه‌های این کمیته در دهه فجر تاکید کرد: در رأس تمامی این برنامه‌ها افتتاح شصت و یکمین مرکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در حبیب آباد استان اصفهان است.

جاوری افزود: جشن بزرگ انقلاب در 16 بهمن‌ماه سال‌جاری در سالن بهزیستی استان اصفهان، راهپیمایی کودکان از مهد تا مزار شهدای گمنام همراه با شعارهای انقلابی و پلاکاردها و گلباران شهدا از جمله برنامه‌ها در این روز است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌ها کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر اضافه کرد: دو جشنواره سرود انتظار با موضوع انتظار و مهدویت در 18 و 19 بهمن‌ماه سال‌جاری که در آن 80 گروه سرود از سراسر استان شرکت کرده‌ که 15 گروه انتخاب و سه گروه منتخب نهایی در برنامه‌های صدا و سیمای مرکز اصفهان شرکت داده می‌شوند.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان اصفهان برنامه‌های 12 تا 22 بهمن آماده شده توسط این کمیته را این‌‌گونه بیان داشت: نمایشگاه‌ آثار نقاشی کودکان با موضوع انقلاب برای مهدکودک‌ها و دبستانی‌ها هم‌چنین نمایشگاه‌ نقاشی انقلاب و رنگ انگشتی و نمادهای اوایل انقلاب، آموزش تخصصی قرآن و عترت از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی به نمایشگاه عکس شهدا و وصیت‌نامه‌های شهدا و بریده جراید انقلاب اشاره و اظهار داشت: از دیگر برنامه‌ها دیدار با خانواده شهدا و اهدا کاردستی و شاخه گل توسط کودکان، روزشمار انقلاب و اجرای برنامه‌های روزها در مدارس جهاد است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول