اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در واکنش به درخواست مجدد باشگاه پرسپولیس

گنجعلیخانی: انتقال پولادی به هر تیمی منتفی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: مسئله انتقال مهرداد پولادی بر اساس نظر و مصوبه هیئت‌ مدیره و سرمربی تیم به هر تیمی منتفی است و باشگاه پرسپولیس بهتر است به سراغ گزینه دیگری برود.

گنجعلیخانی: انتقال پولادی به هر تیمی منتفی است
سید نصرالله گنجعلیخانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به درخواست مجدد باشگاه پرسپولیس تهران برای صدور رضایتنامه مهرداد پولادی اظهار داشت: پولادی بازیکن مس کرمان است و این باشگاه بیش از سایر تیم‌های خواهان این بازیکن به وی نیاز دارد.
وی با اشاره به مثال چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است، افزود: وقتی تیم مس در شرایط نه‌چندان خوب فعلی‌اش به وجود این بازیکن نیاز مبرمی دارد، پس این همه اصرار برای چیست.
گنجعلیخانی خاطرنشان کرد: آیا باشگاه پرسپولیس حاضر به واگذاری ستاره خود علی کریمی به تیم دیگری است.
وی با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس چگونه حاضر به تضعیف مس کرمان است، در حالی که آنها خود بهتر از وضعیت مس مطلع هستند، اظهار داشت: آنها اکنون بهانه مسابقات آسیایی را در پیش گرفته‌اند و به بهانه حضور پرسپولیس در جام قهرمانان آسیا خواهان صدور رضایتنامه وی هستند.
مدیرعامل مس کرمان بیان داشت: مسئله انتقال مهرداد پولادی بر اساس نظر و مصوبه هیئت ‌مدیره و سرمربی تیم به هر تیمی منتفی است و باشگاه پرسپولیس بهتر است به سراغ گزینه دیگری برود.
وی با اعلام خبر قطعی شدن حضور دو مهاجم لیگ برتری در مس گفت: این بازیکنان تا ظهر امروز قرارداد خود را با مس ثبت می‌کنند و پس از آن نام آنها را از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.
گنجعلیخانی با بیان اینکه دیدار حساسی برابر شهرداری تبریز داریم، بیان کرد: امیدوارم با تلاش بازیکنان و دعای خیر مردم، مس کرمان پیروز این دیدار باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول