اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم:

برای آسیایی شدن محکوم به شکست مس کرمان هستیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: برای رسیدن به یکی از سهمیه‌های کشور در لیگ قهرمانان آسیا محکوم به شکست مس کرمان هستیم.

برای آسیایی شدن محکوم به شکست مس کرمان هستیم
سهراب بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: صبای قم یکی از تیم‌های قدرتمند مسابقات امسال لیگ برتر است اما در رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به دنبال کسب عنوان قهرمانی است.
وی پیش از صحبت در خصوص بازی صبا و مس در جام حذفی، پیرامون بازی هفته گذشته صبای قم مقابل سپاسی شیراز در لیگ برتر فوتبال سخن گفت و اظهار داشت: حق ما این بود که در این دیدار به پیروزی برسیم، شرایط تیم مناسب بود و فقط زمانی که در حال حمله بودیم از فرصت‌ها خوب بهره نبردیم.
کاپیتان تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه شرایط صبای قم از نظر فنی مناسب است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کنیم و سه امتیاز همه بازی‌ها را از آن خود کنیم، زیرا ذوب‌آهن در فصل پیش‌رو نباید امتیاز از دست دهد.
وی در خصوص اهداف صبای قم در مسابقات امسال جام حذفی، ادامه داد: در سه دوره گذشته جام حذفی تجربه کسب کردیم و از اشتباهات خود درس عبرت گرفتیم و اجازه نمی‌دهیم امسال جام قهرمانی از دست‌مان بیرون برود، زیرا قهرمانی در این مسابقات خواسته همه بازیکنان تیم صبای قم است.
بختیاری زاده با بیان اینکه بازیکنان تیم صبای قم هماهنگی کامل دارند، بیان کرد: با حضور در قم با شرایط خوبی در کنار یکدیگر تمرین کرده‌ایم و بازیکنان از وضعیت روحی و جسمانی خوبی برخوردار هستند، به خصوص اینکه هم از نظر تاکتیکی به مرز آمادگی رسیده‌ایم و هم از نظر روحی خود را تقویت کرده‌ایم و نمی‌خواهیم در این مسابقه به هیچ عنوان فرصت صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را از دست بدهیم.
وی در مورد تقابل روز دوشنبه تیم صبای قم با مس کرمان تاکید کرد: ما کمتر از دو هفته قبل در لیگ برتر با مس کرمان بازی کرده‌ایم، به همین خاطر کادر فنی آنها شناخت خوبی از بازیکنان ما دارند و بازیکنان مس نیز از نظر کیفی و تاکتیکی در سطح بالایی هستند اما در این بازی خانگی محکوم به پیروزی هستیم تا از نظر روحی تقویت شده و به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.
کاپیتان تیم فوتبال صبای قم با اشاره به شرایط صبا در این دیدار بیان داشت: تیم ما بازیکنان و کادر فنی خوبی را در خود جای داده است، 100 درصد در این بازی تنها به فوتبال فکر می‌کنیم تا صعود مقتدرانه‌ای به مرحله بعد داشته باشیم.
صبای قم و مس کرمان بعد از تساوی بدون گل در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فاصله زمانی اندک نسبت به آن مسابقه، این بار در جام حذفی فوتبال عصر فردا در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول