اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امکان تجدیدنظر با بازگشت پولادی به تمرینات مس

گنجعلیخانی: رأی صادره برای پولادی قانونی است

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل باشگاه مس کرمان گفت: کمیته انضباطی باشگاه مس بر اساس قانون و به دلیل تخلفات صورت گرفته از سوی پولادی این بازیکن را جریمه کرده است.

گنجعلیخانی: رأی صادره برای پولادی قانونی است
سید‌ نصرالله گنجعلیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اعلام رأی صادره مبنی بر جریمه 825 میلیون ریالی مهرداد پولادی بازیکن جدایی‌طلب این تیم ‌اظهار داشت: پولادی با باشگاه مس قرار‌داد دارد و رفتارهای غیر‌حرفه‌ای این بازیکن در گفت‌و‌گو با باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، روزنامه‌ها و رسانه‌های مختلف و غیبت در تمرین‌ها موجب شده تا کمیته انضباطی باشگاه بالاخره این بازیکن را جریمه کند.  
وی در مورد حضور قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در کرمان به منظور انجام مذاکراتی برای دریافت رضایتنامه پولادی گفت: من تنها این مسئله را از طریق برخی رسانه‌ها شنیده‌ام و تا این لحظه هیچکس از باشگاه پرسپولیس برای انجام مذاکره با باشگاه مس راهی کرمان نشده و باشگاه مس نیز علاقه‌ای برای انجام مذاکرات با این باشگاه ندارد.
گنجعلیخانی با بیان اینکه ‌باشگاه مس با اعمال برخی فشار‌ها رضایتنامه مهرداد پولادی را صادر نمی‌کند، عنوان کرد: باشگاه مس بر اساس قانون عمل کرده و به مفاد قرار‌داد خود با این بازیکن پایبند است.
مدیر‌عامل باشگاه صنعت مس کرمان تصریح کرد: اگر رویانیان نیز شخصا خواهان صدور رضایتنامه پولادی شود، این کار را انجام نخواهم داد زیرا او نیز همچون من مدیرعامل یک باشگاه است.
وی خاطرنشان کرد: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تهران با انجام رفتار غیر‌حرفه‌ای خود و مذاکره با مهرداد پولادی نشان دادند که حرفه‌ای نیستند، آنها اصول حرفه‌ای‌گری را زیر پا گذاشتند و این مسئله برای این دو باشگاه بزرگ کشور جای تأسف دارد.
گنجعلیخانی با اعلام خبر جذب شش بازیکن کرمانی از تیم‌های مس سرچشمه، مس شهربابک و نوین‌ و تیم‌های جوانان و امید مس کرمان ‌بیان کرد: باشگاه قصد دارد تا با اضافه کردن یک مهاجم لیگ برتری در نیم‌فصل دوم نقطه ضعف موجود در خط حمله خود را برطرف کند.
وی گفت: در صورت بازگشت مهرداد پولادی به تمرین‌های تیم و تلاش این بازیکن در کنار سایر نفرات برای موفقیت مس، کمیته انضباطی و مسئولان باشگاه در رأی صادر برای این بازیکن تجدید نظر می‌کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول