اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال کشور

شهرداری تبریز با مربی جدید مقابل مس کرمان/ هت‌تریک یا انتقام

خبرگزاری فارس: لیگ برتر فوتبال کشور بعد از یک وقفه تقریبا 20 روزه از فردا آغاز شده و در تبریز تیم شهرداری تبریز پذیرای مس کرمان است.

شهرداری تبریز با مربی جدید مقابل مس کرمان/ هت‌تریک یا انتقام
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم شهرداری تبریز که در نیم فصل با 20 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته بود در کادر مربیانش تغییراتی ایجاد کرد.
میودراگ یسیج سرمربی صربستانی تیم شهرداری تبریز که در آغاز فصل به این تیم پیوسته شده بود از ادامه فعالیت در این تیم بازماند و علی‌اصغر مدیرروستا به جای وی در راس هدایت تیم شهرداری تبریز قرار گرفت.
مهم‌ترین دلیل اخراج یسیج، کسب نتایج ضعیف در تبریز و عدم استفاده از بازیکنان بومی بود، طبیعی است که مدیرروستا فردا با اتکا با بازیکنان بومی سعی در کسب پیروزی بر تیم مس کرمان داشته باشد.
مس کرمان با 16 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد، هدایت این تیم نارنجی‌پوش کشور بر عهده بلاژویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران است.
بازی رفت دو تیم در کرمان با تساوی یک بر یک به اتمام رسید، همچنین دو تیم سال گذشته نیز در لیگ برتر دو بار به مصاف هم رفتند که در کرمان مس با نتیجه پنج بر دو شهرداری را شکست داد اما در بازی برگشت این شهرداری بود که با یک گل به پیروزی رسید.
بازی شهرداری تبریز با مس کرمان روز پنج‌شنبه 15 دی‌ماه ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
 
هت‌تریک یا  انتقام
یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هجدهم دیدار صبای قم با تراکتورسازی تبریز در قم است، صبای قم امسال دو بار تراکتورسازی را در تبریز مغلوب کرد و برای کسب سومین پیروزی متوالی خود مقابل تراکتورسازی قرار می‌گیرد، تراکتورسازی نیز برای انتقام شکست دور رفت خود برای این بازی مهیا شده است.
دیدار رفت دو تیم در تبریز با نتیجه سه بر دو به سود صبای قم به اتمام رسیده بود، سال گذشته نیز بازی دو تیم در قم با تساوی بدون گل به اتمام رسید اما در دیدار جنجالی دور برگشت تیم صبای قم با نتیجه دو بر یک تراکتورسازی را در تبریز مغلوب کرد که موجب اعتراض تماشاگران حاضر و محرومیت از حضور تماشاگران در  دو بازی خانگی را برای میزبان به همراه داشت.
در حال حاضر تراکتورسازی و صبای قم در عدد 29 هم امتیاز بوده و تنها تفاضل گل بهتر تراکتورسازی را در رده  سوم قرار داده است، این بازی روز جمعه 16 دی در شهر قم برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول