اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان عنوان کرد

پیشرفت 85 درصدی مصوبات در روستاهای کاشان

خبرگزاری فارس: فرماندار کاشان از 85 درصد پیشرفت مصوبات سفرهای دوره قبل مسئولان کاشان در روستاهای این شهرستان را خبر داد.

پیشرفت 85 درصدی مصوبات در روستاهای کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان علیرضا جوادی شنبه‌شب در جمع روستائیان بخش برزک اظهار داشت: بعد از انقلاب در هیچ ‌یک از دولت‌های گذشته به اندازه دولت نهم و دهم، اعتبارات دولتی تخصیص داده نشده است.

وی در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده برای بهسازی گلزار شهدای روستای مرق در جوار بقعه حکیم افضل‌‌‌الدین مرقی کاشانی (بابا افضل) عنوان کرد: کار بهسازی گلزار شهدای روستای مرق با تخصیص اعتبار در سال 91 آغاز می‌شود. 

فرماندار کاشان رعایت نکردن ضوابط در ساخت و سازهای مسکونی روستای مرق را یکی از تخلفات این بخش قلمداد کرد و گفت: ایجاد سقف شیروانی بدون رعایت مسائل ایمنی و تخلفات انجام شده موجب تشکیل تعداد زیادی پرونده تخلفاتی شده است.

جوادی همچنین از انتقال چاه‌های ذغال به خارج از روستای مرق در آینده‌ای نزدیک را خبر داد و گفت: با انتقال چاه‌های ذغال از روستای مرق به خارج از روستا و تبدیل چاه‌های ذغال سنتی به صنعتی مشکل آلودگی محیط زیست نیز برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، پنجمین سفر دوره‌ای فرماندار کاشان به همراه مدیران 27 دستگاه اجرایی شهرستان به چهار روستای بخش مرکزی کاشان  و دو روستای بخش برزک که به ترتیب شامل روستاهای جزه، تجره، خنب‌، درّه، مرق و سادیان است صورت گرفت.

هدف از انجام این سفرها بررسی مصوبات اجرا نشده سال‌های گذشته و پیگیری برای انجام آنها عنوان شده است.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول