اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی چالدران خبر داد

افزایش دفاتر خدماتی آی‌سی‌تی در روستاهای چالدران

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی چالدران گفت: تعداد دفاتر خدماتی آ‌ی‌سی‌تی در روستاهای چالدران افزایش می‌یابد.

افزایش دفاتر خدماتی آی‌سی‌تی در روستاهای چالدران
به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، اسماعیل رضایی‌اقدم در نشست بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر دو دفتر خدماتی آ‌ی‌سی‌تی در 121 روستای بخش مرکزی چالدران وجود دارد که به زودی به 10 دفتر افزایش می‌یابد.
وی افزود: تلاش می‌شود با توسعه خدمات بانکی در این دفاتر تا حد امکان مسائل و امور بانکی اهالی روستاها در این دفاتر رسیدگی و از مراجعه اهالی روستاها به شهرستان و صرف هزینه‌های مربوط به سفر به شهرستان جلوگیری شود.
این مسئول اضافه کرد: این خدمات امروز غبار محرومیت را از بسیاری از نقاط روستایی زدوده و مردم باید قدردان این خدمات باشند.
وی با بیان اینکه اشتغالزایی روستاییان در بخش‌های مختلف کشاورزی،‌ صنعتی و خدماتی از دیگر اهداف ایجاد دفاتر روستایی پست بانک است، خاطرنشان کرد: امروزه رسالت و هدف پست بانک در روستاها بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه می‌دانند که این بانک مردمی توانسته است نقش مهمی را در محرومیت‌زدایی، اشتغالزایی، ایجاد رفاه و ارتقای سطح زندگی مردم ایفا کند و درصدد است با حمایت مسئولان خدمات دستگاه‌ها را به نیابت از آنها در دفاتر انجام دهد.
به گفته رضایی‌اقدم با ایجاد این دفاتر زمینه خدمت‌رسانی مطلوب برای روستاییان فراهم شده که امیدواریم با ارائه سایر خدمات و تسهیلات بانکی از طریق پست بانک، زمینه رضایتمندی روستاییان بیش از پیش فراهم شود.
وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به روستاها در حد قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است، تصریح کرد: همکاری مردم با دستگاه‌های اجرایی موضوع بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که همکاری مردم با دستگاه‌های اجرایی سبب سهولت در امر خدمت‌رسانی به روستاها می‌شود.
بخشدار مرکزی چالدران با اشاره به اهداف ایجاد دفاتر روستایی پست بانک اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از چهره روستاها، جلوگیری از مسافرت‌های غیرضروری روستاییان به شهرها، ‌جذب منابع و وجوه سرگردان روستاییان و به کارگیری آن در توسعه و آبادانی روستاها همچنین اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان از اهداف ایجاد دفاتر روستایی پست بانک است.
بخشدار مرکزی چالدران خاطرنشان کرد: امیدواریم که با رونق فعالیت‌های پست بانک در روستاها بستر لازم برای توسعه بیش از گذشته مناطق محروم و روستایی استان فراهم شود.
انتهای پیام/ش20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول