اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آبفار استان زنجان:

شاخص بهره‌مندی روستاهای زنجان از آب شرب 75.1 است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آبفار استان زنجان گفت: در حال حاضر شاخص بهره‌مندی روستاهای زنجان از آب شرب 75.1 درصد است.

شاخص بهره‌مندی روستاهای زنجان از آب شرب 75.1 است
یدالله حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسئولان شرکت آبفار استان زنجان اقدامات مختلفی را در راستای افزایش روستاهای زیر پوشش این شرکت انجام داده‌اند.
وی با بیان اینکه تامین آب شرب سالم و مورد نیاز روستاییان یکی از مسئولیت‌های بسیار مهم شرکت آبفار است، ادامه داد: در حال حاضر 71.3 درصد از روستاهای شهرستان زنجان از آب شرب سالم استفاده می‌کنند.
مدیر عامل شرکت آبفار استان زنجان اذعان داشت: روستاهای شهرستان ابهر نیز به میزان 71.4 درصد از آب شرب برخوردارند.
وی با بیان اینکه 73.6 درصد از روستاهای خدابنده از آب شرب استفاده می‌کنند، افزود: در شهرستان ماهنشان نیز 73.7 روستاها از آب شرب بهره‌مند هستند.
حسنی در ادامه با اشاره به اینکه 87.9 درصد از روستاهای شهرستان طارم از آب شرب استفاده می‌کنند، اضافه کرد: در شهرستان خرم‌دره نیز 71.8 درصد روستاها از آب شرب بهره‌مند هستند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 86.5 درصد از روستاهای شهرستان ایجرود دارای آب شرب هستند، ادامه داد: در مجموع کل روستاهای موجود در استان زنجان با درصد 75.1 از آب شرب استفاده می‌کنند.
مدیر عامل شرکت آبفار استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 113 روستای استان زیر پوشش شرکت آبفار قرار ندارند، ادامه داد: در صورت تامین اعتبار آبرسانی به این روستاها انجام می‌شود.
وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته از آغاز سال جاری اضافه کرد: از آغاز سال جاری به 65 روستا آبرسانی شده است.
حسنی با اشاره به نیروی انسانی مشغول به فعالیت در این شرکت و نوع فعالیت آنها از قبیل، پیمانی، قراردادی و رسمی تصریح کرد: در حال حاضر 467 نفر در آبفار استان زنجان اشتغال دارند.
وی در ادامه یادآور شد: حجم مخازن ذخیره آب در استان زنجان 84 هزار و 35 متر مکعب است.
مدیر عامل شرکت آبفار استان زنجان میزان خطوط انتقال آب را در استان زنجان 2 هزار و 233 کیلومتر عنوان کرد و افزود: شبکه‌‌های توزیع آب استان نیز 3 هزار و چهار کیلومتر است.
وی شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب را در استان زنجان 606 کیلومتر اعلام کرد و ادامه داد: همچنین 313 ایستگاه پمپاژ آب در استان زنجان فعال است.
حسنی تعداد کلر زن‌های گازی آب و فاضلاب استان زنجان را 80 دستگاه عنوان کرد و یادآور شد: همچنین 132 کلر زن برقی در استان زنجان در زمینه آبرسانی به روستاهای استان وجود دارد.
وی همچنین تعداد کلر زن‌های دستی مورد استفاده آب و فاضلاب استان زنجان را 161 دستگاه اعلام کرد.
مدیر عامل شرکت آبفار استان زنجان اذعان داشت: مسئولان آب و فاضلاب استان زنجان در تلاش برای آبرسانی هر چه بهتر به روستاییان و تامین آرامش برای آنها هستند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول