اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان تاکید کرد

پرداختن به محتوای طرح‏های فرهنگی در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر پرداختن به محتوای طرح‏های فرهنگی و تولید فکر و اندیشه به عنوان یک اولویت گفت: زیرساخت‏های فرهنگی استان سمنان رشد مناسبی در سال‏های اخیر داشته است.

پرداختن به محتوای طرح‏های فرهنگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام علی شکری اظهار داشت: حمایت از برنامه‏ها و توجه به محتوای برنامه‏های فرهنگی برای ارتقای شاخص‏های آن در سطح استان سمنان نیاز اساسی است.

وی گفت: انتظار می‏رود در بخش فرهنگی، توجه خاص‏تری برای رکن اصلی فرهنگ دینی به عنوان عنصر سازندگی کشور داشته باشیم تا آموزه‏های دینی و قرآنی بیشتر ترویج شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: ایجاد اصلاحات در جامعه یک امر فرهنگی، اجتماعی و دینی است.

شکری پشتوانه اقتصادی را لازمه کار فرهنگی دانست و اظهار داشت: اعتبارات شاخص‏های فرهنگی باید برنامه‏محور باشد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‏های ملی در بخش قرآن، برگزاری همایش‏ها و نمایشگاه‏های دینی و حمایت از مصوبات شورای فرهنگ عمومی از جمله برنامه‏های این اداره کل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: اجرای آموزش مقدماتی، متوسطه و عالی قرآن و اجرای برنامه‏های قرآن محور در مساجد و تولید طرح‏های دینی و تولید فکر و اندیشه از جمله برنامه‏هایی است که با حمایت دارالقرآن الکریم این اداره کل انجام می‏شود.

شکری افزود: به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‏ها اعلام کرده‏ایم تا طرح‏های بومی و منطقه‏ای خود را برای جذب اعتبارات فرهنگی و باقی‏مانده اعتبارات ملی و استانی در سال‏جاری به استان اعلام کنند.

وی یادآور شد: همچنین تاکنون در هماهنگی با مراکز قرآنی، بخشی از اعتبارات این مراکز در حدود 12 تا 15 درصد پرداخت شده است.

شکری در پایان بیان داشت: افراد متمکنی که در منازل خویش در شهرها و روستاها مبادرت به برگزاری جلسات قرآنی میکنند یا قصد انجام برنامه‏های قرآنی را دارند، با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‏ها به ثبت آن اقدام کنند تا به آنان کمک‏های لازم را ارائه کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول