اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مهربان:

رمز ماندگاری نظام تمسک به آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: بخشدار مهربان گفت: رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی تمسک به آرمان‌های انقلاب است.

رمز ماندگاری نظام تمسک به آرمان‌های انقلاب است
ابراهیم فریادخواه در حاشیه پنجمین یادواره شهدای گمنام و 112 نفر شهید بخش مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، برگزاری یادواره‌های شهدا را یک حرکت فرهنگی عنوان کرد.
وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا حرکتی فرهنگی بوده و انتقال آن به نسل جدید امری ضروری است، از طرف دیگر برگزاری یادواره شهدا خدمت به شهدا است که اجر و پاداش آن را با شفاعت شهدا در روز قیامت خواهیم گرفت.
بخشدار مهربان، برگزاری مطلوب و شایسته یادواره شهدا را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: باید تلاش شود تا یادواره در حد مطلوب برگزار شود چرا که در غیر این صورت نمی‌توانیم به رسالت و وظیفه اصلی خود در انتقال فرهنگ شهید و شهادت به نسل جدید جامعه عمل کنیم.
 وی ادامه داد: در این راستا نیاز است تا همگی دست به دست هم داده و برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.
فریادخواه، تاثیر برگزاری یادواره شهدا را در آشنایی نسل سوم با فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم دانست و افزود: شهدای ما با بصیرت و آگاهی راه امامت و ولایت جامعه را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و باید این ابعاد زندگی و شخصیتی شهدا به نسل‌های جوان منتقل شود و برگزاری یادواره شهدا یکی از این کارها است.
بخشدار مهربان افزود: رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی تمسک به آرمان‌های انقلاب است که در وصیتنامه شهدا مکرراً به آن توصیه شده است.
فریادخواه، خون شهیدان را مظهر قدرت ایران اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی تحت تاثیر انفاس قدسی امام راحل (ره) راه صد ساله را یک شبه طی کردند و امروز الگوی آرمان‌خواهی ملت ایران هستند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول