اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

تبیین آرمان‌های انقلاب از راهبردهای دهه فجر است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی از راهبردهای مهم دهه فجر است.

تبیین آرمان‌های انقلاب از راهبردهای دهه فجر است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان حسین شرافتی سه‌شنبه‌شب در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان نهبندان اظهار داشت: دهه فجر دهه‌ای پر محتوا و ارزشی است که تمامی توطئه‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی را خنثی کرده و می‌کند.
وی دهه فجر را فرصتی مغتنم برای بازگو کردن خدمات دولت برای مردم دانست و یادآور شد: دهه فجر دهه تبلور و برجسته شدن ارزش‌های نظام اسلامی است.
فرماندار نهبندان ادامه داد: در برنامه‌های دهه فجر باید مدیران و مسئولان به ارزش‌ها و شاخص‌های انقلاب و امام(ره) بیشتر پرداخته و ابعاد این انقلاب و معمار کبیرش را به طور صحیح برای مردم به ویژه نسل جوان بازگو و آشکار سازند.
شرافتی با بیان اینکه دهه فجر باید روحیه خدمت‌رسانی مسئولان را افزایش دهد، تصریح کرد: ایام‌الله دهه فجر باید مسیر خدمت و روحیه خدمات‌‌رسانی مدیران و دولت مردان را بالا ببرد چرا که این مردم  شایسته خدمت‌رسانی بی‌منت بیشتر از این هستند.
 وی با اشاره به اینکه رسالت تمامی مسئولان در آن است که روحیه خودباوری را در مردم ایجاد کنند، افزود: مسئولان باید در راستای خدمات‌رسانی به مردم معارف و اندیشه‌های اسلامی را مد نظر قرار داده و در راستای خدمت به مردم بی‌منت عمل کنند.
فرماندار نهبندان در ادامه به مانور ولایت 90 اشاره کرد و گفت: مرزداران دریایی این نظام امروز قدرت دفاعی و نظامی خویش را به رخ جهانیان به ویژه دشمنان انقلاب اسلامی کشاندند تا دشمنان بدانند که قدرت ایران در حراست از مرزهای آبی همچون قدرت حراست از مرزهای خاکی بالا است.
شرافتی با بیان اینکه فرود آوردن هواپیمایی رادار گریز جاسوسی استکبار جهانی از مهم‌ترین دستاوردهای علمی و سیاسی ایران اسلامی به شمار می‌رود، اظهار داشت: امروزه این موفقیت‌ها و دستاوردهای ایران اسلامی نشان از پیشرفت انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌ها دارد.
وی یادآور شد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی باید بدانند که دیگر نمی‌توانند کوچکترین تعرضی داشته باشند چرا که این ملت همانند 12 و 22 بهمن 57 و 9 دی ماه 88 از این نظام و ولایت فقیه پشتیبانی و حمایت جانانه‌ای می‌کنند.
فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه دهه فجر همیشه با حضور پر شور و با بصیرت مردم توأم شده و می‌شود، تصریح کرد: این شور و بصیرت دینی به صورت فراگیر در 22 بهمن به اوج خود می‌رسد و حمایت ملت از نظام، انقلاب و ولایت فقیه را به معرض دید جهانیان قرار می‌دهد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان نیز در این جلسه تقویت روحیه خودباوری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از جمله ‌برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و افزود: بصیرت و دشمن‌شناسی مداوم مورد تأکید رهبری بوده که باید این موضوعات در تمامی مراسمات به ویژه در دهه فجر مد نظر مدیران و مسئولان قرار گیرد.
سید حسین هاشمی ادامه داد: دشمنان اسلام همیشه درصدد براندازی این نظام اسلامی بودند و بعد از شکست در جنگ سخت هشت ساله این بار نیز با طراحی جنگ نرم وارد میدان شدند و خواستار آن هستند تا نسل جوان را از اعتقادات دینی و معنوی جدا کنند و در بین مردم و نظام و ولایت تفرقه ایجاد کنند.
وی نهادینه کردن فرهنگ‌های اسلامی و اهداف انقلاب اسلامی را بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و اظهار داشت: نهادینه شدن این شاخصه‌ها بدنه انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند و در حقیقت توجه به تمامی ابعاد دهه فجر و انقلاب اسلامی ضامن بقای این نظام است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان با بیان اینکه تمامی ایام‌الله‌ها‌ به ویژه ایام‌الله دهه فجر از مناسبت‌های مهم و بنیادی تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: امروزه باید با برنامه‌های مدون و ارزشی، مردم به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب را با اهداف امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن آشنا سازیم.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول