اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر استان مرکزی:

برگزاری باشکوه برنامه 12 بهمن ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی با توجه به بیداری اسلامی و تحریم‌های دشمنان ایران اسلامی بر ضرورت برگزاری باشکوه آیین بزرگداشت 12 بهمن ماه امسال تاکید کرد.

برگزاری باشکوه برنامه 12 بهمن ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام عباس هاشمی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کشور اظهار داشت: دهه مبارک فجر امسال با توجه به بیداری اسلامی و جنبش‌های منطقه و جهان و همچنین تهدیدات و تحریم‌های دشمنان ایران اسلامی متفاوت از سال‌های گذشته است که باید این مراسم با شکوه و عظمت خاص نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه آیین بزرگداشت 12 بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن همانند سال‌های گذشته در شهر خمین برگزار می‌شود، گفت: مراسم گرامیداشت 12 بهمن ماه با حضور مدیران عضو شورای اداری استان در زادگاه قدیمی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شهر خمین برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: همزمان با سالروز ورود تاریخی امام (ره) به کشور زادگاه قدیمی ایشان در خمین گلباران خواهد شد.

هاشمی بر ضرورت حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر تاکید کرد و ادامه داد: مدیران و مسئولان باید برای حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن تلاش کنند و تدارکات لازم را مهیا سازند چرا که حضور با عظمت و گسترده مردم در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی و پاسخی کوبنده در برابر تحریم‌ها و تهدیدات آنان است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم 12 بهمن در اراک خاطر نشان کرد: این مراسم به صورت ویژه در حوزه علمیه حضرت امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود، ضمن اینکه برنامه‌ریزی به منظور برگزاری مراسم این روز در شهرهای مختلف استان انجام شده است.

فرماندار اراک نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت دهه مبارک فجر گفت: امروز چشم امید کشورهای مسلمان، منطقه و همه آزادی‌خواهان جهان به ایران اسلامی دوخته شده است و حضور گسترده آحاد مردم در برنامه‌های دهه فجر دل دوستداران انقلاب را شاد و توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

مسلم پورقاسمیان اظهار داشت: حضور مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر به اندازه حضور آنان در سایر صحنه‌های سیاسی از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است که می‌طلبد مردم در این برنامه‌ها حضوری جدی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب شکوهمند اسلامی به الگویی برای سایر کشورهای اسلامی، منطقه و آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است، تصریح کرد: مردم بیدار کشورهای اسلامی و منطقه امروز در حال پیروی از انقلاب اسلامی ایران هستند و پیروزی‌ها، اقتدار، استقلال و عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را به چشم خود می‌بینند و شرکت گسترده مردم در برنامه‌های مختلف سیاسی را با جدیت رصد می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول