اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اقلیت‌های دینی در ستاد گرامیداشت دهه‌فجر در آذربایجان غربی

نواختن ناقوس کلیساهای آذربایجان غربی در 12 بهمن

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته اقلیت‌های دینی در ستاد گرامیداشت دهه‌فجر در آذربایجان غربی گفت: ناقوس تمام کلیساهای آذربایجان غربی در 12 بهمن ماه به صدا در می‌آیند.

نواختن ناقوس کلیساهای آذربایجان غربی در 12 بهمن
حجت‌السلام محمدباقر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ناقوس کلیساهای آذربایجان غربی در سالروز ورود تاریخی امام خمینی ( ره ) به ایران راس ساعت 9:30 به صدا در می‌آیند.
وی با اشاره به برگزاری مراسم دعا و نیایش در کلیساهای استان آذربایجان غربی، تصریح کرد: چهار مراسم مختلف دعا و نیایش کلیسایی برای حفظ انقلاب اسلامی ایران در کلیساهای استان برگزار می‌شود.
این مسئول افزود: برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی و مهارتی ارامنه و عاشوریان، برگزاری جشن‌های دهه فجر در کلیساهای ارومیه و دیگر برنامه‌های متنوع در دهه فجر توسط اقلیت‌های مذهبی استان برگزار می‌شود.
 کریمی با بیان اینکه امسال برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر را از 9 دی ماه آغاز کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر هفته وحدت را نیز پیش رو داریم و لازم است این هفته در راستای ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها و نشان دادن انسجام و وحدت اسلامی بهره گیریم.
وی با اشاره به دیگر برنامه‌ها در این زمینه، اظهار داشت: جشنواره خوشنویسی با عنوان" رسول آسمانی" در تکاب، برگزاری مسابقات عکاسی دوران نقلاب، جشنواره فیلم " در سایه ولایت" نیز در این ایام برگزار می‌شود.
این مسئول از برگزاری نمایشگاه سراسری کاریکاتور در بوکان خبر داد و افزود: نمایشگاه عکس انقلاب در شهرستان‌های آذربایجان غربی، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و جشنواره هنرهای تجسمی فجر نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به منظور گرامیداشت ایام‌الله دهه‌فجر برگزار می‌شوند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول