اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت مازندران خبر داد

برگزاری لیگ اسکیت مازندران در قائمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت مازندران از برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ اسکیت سرعت رده‌های سنی مختلف این استان اواخر دی و هفته اول بهمن سال جاری در قائمشهر خبر داد.

برگزاری لیگ اسکیت مازندران در قائمشهر
حسین خیری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: مرحله دوم مسابقات لیگ اسکیت سرعت مازندران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.
خیری‌نیا با اعلام اینکه مسابقات اسکیت سرعت بخش پسران 30 دی سال جاری در دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر برگزار می‌شود، ابراز داشت: زمان برگزاری مسابقات رده‌های سنی دختران هفت اسفند در دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر است.
این مسئول ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده در مرحله دوم این رقابت‌ها در بخش پسران تا 28 دی و در بخش دختران نیز تا پنج بهمن سال جاری فرصت دارند اسامی اسکیت‌بازان خود را به دفتر هیئت اسکیت استان تحویل دهند.
وی تاکید کرد: فهرست ترکیب تیم‌هایی که بعد از تاریخ یاد شده ارسال شود پذیرفته نمی‌شود.
 
* برگزاری کلاس داوری درجه سه اسکیت سرعت
رئیس هیئت اسکیت مازندران در ادامه از برگزاری کلاس داوری درجه سه اسکیت سرعت در قائمشهر خبر داد و گفت: یک دوره کلاس داوری درجه سه اسکیت سرعت با حضور 17 نفر از بانوان و 15 نفر از آقایان هفت تا 9 دی سال جاری در دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر برگزار شد.
این مسئول عنوان کرد: مدرس این دوره جمشید وزیری از مدرسان بین‌المللی فدراسیون اسکیت بوده است.
رئیس هیئت اسکیت مازندران متذکر شد: به شرکت کنندگان پس از قبولی در کلاس داوری درجه سه اسکیت سرعت کارت داوری اهدا می‌شود.
خیری‌نیا با اعلام اینکه کمیته آموزش و آزمون فدراسیون اسکیت در نظر دارد دوره مدرسی اسکیت پایه را برگزار کند، اذعان داشت: دوره مدرسی اسکیت پایه از 15 تا 21 بهمن سال جاری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در دوره باید تا 20 دی جاری مدارک خود را به کمیته آموزش و آزمون فدراسیون اسکیت تحویل دهند.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول