اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه های عمومی خبر داد

بهره‌برداری از 11 باب کتابخانه عمومی در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از بهره‌برداری از 11 باب کتابخانه عمومی در دهه فجر امسال خبر داد.

بهره‌برداری از 11 باب کتابخانه عمومی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، رحیم فضیلت‌پور اظهار کرد: در دهه فجر امسال در شهرستان‌های باغملک و شوش دو باب، و در اهواز، ماهشهر، رامهرمز، رامشیر، گتوند، شوشتر و بهبهان هر کدام یک باب به بهره‌برداری خواهد رسید و مورد استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: این 11 باب کتابخانه با مساحت 4 هزار و 86 متر‌مربع و زیربنای 2 هزار و 847 متر‌مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال در شهرستان‌های فوق تجهیز شده و در اختیار عموم مردم منطقه قرار خواهد گرفت.

فضیلت‌پور همچنین درباره سایر فعالیت‌های دهه مبارک فجر این اداره کل گفت: از جمله برنامه‌های این اداره کل در ایام الله دهه فجر برپایی 25 نمایشگاه‌ کتاب در تمام شهرستان‌های استان است. برگزاری بالغ بر 30 مسابقه کتابخوانی با محوریت انقلاب اسلامی، دهه مبارک فجر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های دهه فجر است. برگزاری مسابقات پیام کوتاه از طریق سامانه پیام کوتاه کتابخانه‌های عمومی استان و برگزاری خاطره‌نویسی با موضوع انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان است که در همه شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات طراحی و نقاشی با محوریت انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و دهه فجر نیز از دیگر برنامه‌ها است. مراسم شب شعر در کتابخانه‌های عمومی استان با حضور شاعران برجسته شهرستان‌ها در محافل شعر و سرودن در باب انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از دیگر فعالیت‌های این اداره کل است.

فضیلت پور بیان کرد: برگزاری کارگاه قصه‌گویی کودکان با حضور قصه‌گویان برتر شهرستان با روایت قصه‌های دوران انقلاب از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.همچنین برگزاری نشست ادبی و نقد و بررسی کتاب نویسندگان بزرگ استان توسط کانون‌های ادبی شهرستان نیز جزو برنامه‌های این اداره کل است.

وی اضافه کرد: در نهایت معرفی آثار خوب نویسندگان بزرگ استان در خصوص انقلاب شکوهمند اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی نیز جزو برنامه‌های این اداره کل است که در ویترین کتابخانه‌های عمومی استان در ایام دهه مبارک فجر کتب مربوط به انقلاب اسلامی و دهه فجر در ویترین کتابخانه‌های عمومی برای بازدید و استفاده اعضا‌ قرار خواهد گرفت.

مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان اظهار کرد: همه کارکنان اداره کل و کتابداران کتابخانه‌های عمومی در راهپیمایی پرشور 22 بهمن شرکت می‌کنند و در دهه فجر کتابخانه‌های عمومی آذین‌بندی و از مراجعان به خوبی پذیرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول