اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه فجر

نمایشگاه دستاوردهای زنان شاغل در بشرویه برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری بشرویه از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان شاغل با موضوع مشاغل و کسب و کارهای خانگی بانوان در دهه فجر خبر داد.

نمایشگاه دستاوردهای زنان شاغل در بشرویه برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، فاطمه رضوانی در نشست کمیسیون بانوان بشرویه اظهار داشت: این کمیسیون در حوزه‌های مختلف تلاش دارد تا سطح فعالیت‌های بانوان در تمام عرصه‌ها را ارتقا ببخشد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان شاغل با موضوع مشاغل و کسب و کارهای خانگی بانوان دهه فجر گفت: این نمایشگاه با همکاری نهادهای مختلف از جمله کمیسیون امور بانوان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بشرویه برگزار می‌شود.

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری بشرویه هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی توانمندی‌های بانوان در زمینه مشاغل خانگی عنوان کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه به رونق کسب و کار و مشاغل خانگی بانوان کمک می‌کند.

رضوانی اضافه کرد: بانوان شرکت‌ کننده در این نمایشگاه به ارائه دستاوردها و محصولات خود در حوزه صنایع ‌دستی، موادغذایی خانگی و سایر مواردی که مربوط به بخش مشاغل خانگی و کسب و کارهای خانگی به شمار می‌رود، می‌پردازند.

وی با بیان اینکه باید بانوان شاغل را به راه‌اندازی تعاونی‌ها در حوزه کاری خود ترغیب کرد، اظهار داشت: این کار تقویت بنیه اقتصادی خانوارها و ساماندهی مناسب فعالیت‌های بانوان را در پی خواهد داشت.

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری بشرویه یادآور شد: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بانوان شاغل بشرویه از 12 تا 21 بهمن‌ماه در محل حسینیه نجفی بشرویه برپا می‌شود.

رضوانی ضمن گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از بانوان شهرستان بشرویه خواست هم‌چون سال‌های گذشته در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول