اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه خبر داد

معرفی بیش از 13 هزار طرح مشاغل خانگی به بانک

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از معرفی بیش از 13هزار طرح مشاغل خانگی با اعتبار 64 میلیارد و 357 میلیون تومان به بانک‌های استان کرمانشاه خبر داد.

معرفی بیش از 13 هزار طرح مشاغل خانگی به بانک
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب بر اندیشه پیش از ظهر امروز در سی و یکمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه که با حضور همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برگزار شد، از معرفی بیش از 13هزار و 456 طرح مشاغل خانگی با اعتبار 64 میلیارد و 357 میلیون تومان به بانک‌های عامل استان خبر داد.
وی اضافه کرد: بانک‌ها توانسته‌اند‌ به 3هزار و 265 مورد از این طرح‌ها 11 میلیارد و 404 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کنند.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه به تعداد کل ثبت‌نام شدگان در طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: بیش از 65هزار نفر در این طرح به سه شیوه پشتیبان، خوشه‌ای و مستقل ثبت‌نام کرده‌اند.
براندیشه خاطرنشان کرد: بیش از 300 رشته فعالیت برای طرح حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی تعریف شده است.
وی به صدور مجوزهای لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط پرداخت و ادامه داد: تاکنون بیش از 17هزار مجوز مشاغل خانگی در استان صادر شده که 15‌هزار و 605 مورد آن به صورت مستقل و مابقی پشتیبان بوده است.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه به تغییرات هفتگی قرارداد تسهیلات بنگاه‌های اقتصادی زودبازده در بانک‌ها اشاره کرد و افزود: طی یک هفته گذشته 450 میلیون تومان انعقاد قرارداد شده است.
براندیشه از تصویب سه طرح کشاورزی زودبازده خبر داد و تصریح کرد: برای اجرایی شدن این طرح‌ها یک میلیارد و 154 میلیون تسهیلات اختصاص یافته است.
در این نشست شهرک‌های صنعتی در خصوص عملکرد صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری و برخی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نیز پیرامون صدور مجوزها و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به ارائه گزارش پرداختند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول