اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمیته امداد صورت گرفت

پرداخت 12 میلیارد ریال اعتبار به مشاغل خانگی در زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: پس از معرفی مددجویان امداد به بانک­های عامل 12 میلیارد ریال به متقاضیان مشاغل خانگی پرداخت شده است.

پرداخت 12 میلیارد ریال اعتبار به مشاغل خانگی در زنجان

منصور عبادی امروز در گفت­وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در راستای توانمند سازی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان 2 هزار و 500 مددجوی متقاضی مشاغل خانگی این نهاد به بانک­های عامل معرفی شده­اند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور اجرای هر چه بهتر طرح­های مشاغل خانگی بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان قرار گرفته است.

سرپرست معاونت اشتغال و خود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اذعان داشت: اعتبار مورد نظر در قالب تسهیلات قرض­الحسنه بانکی به متقاضیان پرداخت می­شود.

وی با اشاره به تلاش­های بی­شائبه امدادگران در سطح استان زنجان یادآور شد: استاندار زنجان نیز حمایت­های خوبی در این زمینه داشته است.

عبادی همکاری خوب دبیرخانه کار گروه اشتغال و سرمایه­گذاری استان زنجان و دستگاه­های اجرایی در زمینه صدور مجوزهای مشاغل خانگی را نیز از دیگر عوامل موثر در هر چه بهتر اجرا شدن طرح­های مذکور عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 300 نفر از مددجویان معرفی شده در زمینه مشاغل خانگی به بانک­های عامل موفق به اخذ تسهیلات مورد نظر و اجرای طرح مربوط به خود در این زمینه شده­اند.

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اذعان داشت: در زمینه اجرای طرح­های مشاغل خانگی بیش از 12 میلیارد ریال اعتبار از طرف بانک­های عامل به متقاضیان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: تعداد پرونده­های تشکیل شده در سطح استان زنجان در زمینه مشاغل خانگی 25 درصد بیش از اعتبار اختصاص یافته به این طرح­ها است.

عبادی در ادامه با اشاره به اینکه سقف تسهیلات اعطایی در زمینه مشاغل خانگی 50 میلیون ریال است، افزود: این وام­ها با کارمزد چهار درصد و مدت بازپرداخت سه ساله به متقاضیان پرداخت می­شود.

وی یکی از ویژگی­های مهم طرح­های اشتغال کمیته امداد را نظارت مستمر و موثر بر فرآیند اجرای آنها عنوان کرد و از همه متقاضیان خواست همکاری لازم را با ناظران فنی این نهاد همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به معرفی افراد جایگزین به بانک­های عامل به مددجویان معرفی شده توصیه کرد، در نخستین فرصت نسبت به پیگیری و اخذ تسهیلات اقدام و در زمینه اجرای طرح اشتغال خود هماهنگی لازم را با مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان را داشته باشند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول