اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای خوزستان:

4940 پرونده تسهیلات مشاغل خانگی در فنی و حرفه‌ای خوزستان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای خوزستان گفت: تاکنون 4 هزار و 940 پرونده طرح حمایت از مشاغل خانگی درفنی و حرفه‏ای استان تشکیل شده است.

4940 پرونده تسهیلات مشاغل خانگی در فنی و حرفه‌ای خوزستان تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از فنی و حرفه‌ای خوزستان، رحمان قلاوند اظهار کرد: از این تعداد پرونده تشکیل شده، برای 2هزار و 624 پرونده مجوز صادر شده که از این تعداد مجوز یکهزار و 538 فقره پرونده به بانک‌های عامل برای اخذ وام معرفی شده‌اند. 
وی افزود: سقف تسهیلات اعطایی به طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی 50 میلیون ریال است و دارندگان مدارک فنی و حرفه‏ای با تشکیل پرونده در اداره کل استان و مراکز تابعه فنی و حرفه‏ای از این تسهیلات بهره‏مند شدند.
قلاوند تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام جهاد اقتصادی و اولویت‌های کاری دولت خدمتگزار برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد، اجرای طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به منظور ایجاد اشتغال در سطح اعضای خانواده در حال اجراست.
وی خاطرنشان کرد: موضوع مشاغل خانگی یک ضرورت برای توسعه اقتصادی کشور است و همه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در این برهه باید با محوریت اشتغال باشد.
مدیر‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: کسب و کار خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می‌‏شود و مزایای بسیاری دارد. 
قلاوند خاطرنشان کرد: تعهد سال جاری این اداره کل در ایجاد اشتغال 390 نفربوده که با تلاش صورت گرفته تاکنون برای 463 نفر اشتغال ایجاد شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول