اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح؛

پژوهشگران عرصه مهدویت تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همایش نقش باورهای مهدوی در دفاع مقدس در مدرسه عالی دارالشفا قم برگزار شد.

پژوهشگران عرصه مهدویت تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش نقش باورهای مهدوی در دفاع مقدس به همت موسسه روایت سیره شهدا و مرکز تخصصی مهدویت پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های مدرسه دارالشفا قم برگزار شد.
این همایش یک روزه که با حضور جمعی از فضلای حوزوی، مسئولان فرهنگی و لشکری برگزار شد دارای اهدافی چون تولید دانش در زمینه مفاهیم مهدویت،‌ایثار و شهادت، تولید محتوا برای پشتوانه‌سازی فعالیت‌های علمی در موضوع جهاد و انتظار و نیز افزایش پژوهش‌های میان رشته‌ای در این دو حوزه است.
سخنران نخست این همایش،‌ حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری،‌ رئیس هیئت‌ امنا موسسه روایت سیره شهدا بود که با اشاره به عناصر مهم در مسئله دفاع خواستار توجه همه اقشار جامعه به عوامل پیروزی در جنگ تحمیلی شد.
حجت‌الاسلام محمد حسن رحیمیان،‌ نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران دیگر سخنران این همایش بود که طی سخنانی بیشترین تعداد شهدای دوران دفاع مقدس را مربوط به روحانیون دانست و اظهار کرد: نقش باورهای مهدوی در ارتقا فرهنگ جهاد و شهادت کاملا مشهود است.
سرلشکر حسن فیروزآبادی،‌ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این همایش به سخنرانی پرداخت و با اشاره به نقش موعودباوری در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواستار توجه به جنبه‌های مختلف حضور امام زمان(عج) در جامعه و تصحیح فرهنگ مهدویت در کشور شد.
شایان ذکر است در این همایش به تعدادی از پژوهشگران و فعالان عرصه مهدویت در کشور با اهدای هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول