اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام‎الله دهه فجر انجام می‎شود

برگزاری جشنواره استانی گلستان قلم به میزبانی آزادشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر از برگزاری جشنواره استانی گلستان قلم به میزبانی این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره استانی گلستان قلم به میزبانی آزادشهر
داود قاسمی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‎الله فرخنده دهه فجر شهرستان آزادشهر میزبان جمعی از هنرمندان استان گلستان در بخش ادبیات داستانی خواهد بود و میزبانی جشنواره استانی با عنوان گلستان‎ قلم را بر عهده خواهد داشت.
وی تصریح کرد: پیش‎بینی می‎شود در این جشنواره که از 25 بهمن ماه شروع می‎شود و تا 13 اسفند ماه ادامه دارد بیش از 300 نویسنده شرکت داشته باشند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: این نویسنده آثار خود را در موضوعات انقلاب اسلامی، نماز، حجاب اسلامی ارائه خواهد داد ضمن اینکه موضوع ویژه این جشنواره هم جهاد اقتصادی خواهد بود.
قاسمی خاطر نشان کرد: در این جشنواره که با حضور مسئولان استانی همراه خواهد بود مهمانان و داستان‌سرایانی از سراسر کشور دعوت خواهند شد و از تجربیات و صحبت‎های آنان به منظور هر چه باشکوه‎تر برگزار شدن جشنواره استفاده خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر تصریح کرد: در این ایام آثار خوشنویسی هنرمند شهید ناصر ابوالقاسمی در نکوداشت مقام شهید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی ادامه داد: در این ایام آثار این شهید بزرگوار مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و به خانواده شهید دیپلم افتخار و نشان هنری اهدا می‎شود و تمام آثار این شهید هنرمند به انضمام آثار برجسته جمعی از خوشنویسان برتر استان گلستان با هزینه‎ای بالغ بر 9 میلیون تومان به چاپ خواهد رسید.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر ادامه داد: ضمن اینکه نمایشگاهی هم از آثار یکی از هنرمندان کشور به نام حاجی سروری از مشهد مقدس در روز 12 بهمن ماه در شهرستان به نمایش گذاشته خواهد شد.
قاسمی اضافه کرد: نقاله‎خوانی توسط هنرمندانی از تهران از دیگر برنامه‎های شاخص این ایام در سطح شهرستان آزادشهر خواهد بود که با هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در یکی از مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.
این مسئول اذعان داشت: بودجه‎های این برنامه‎ به صورت استانی تامین شده و شهرستان آزادشهر وظیفه برگزاری و اجرای برنامه‎ها را بر عهده دارد و در پایان همایش‎ها و نمایشگاه‌ها جوایز ارزنده‎ای به هنرمندان و افراد برتر اهدا خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر ابراز امیدواری کرد: برنامه‎های پیش‎بینی شده دهه فجر امسال بتواند رضایت‎مندی مردم شهرستان و مناطق تابعه را به دنبال داشته باشد و یاد و خاطره روزهای حماسه انقلاب 1357 که سمبل مقاومت، ایثار و تلاش یک ملت برای آزاده زیستن و قیام علیه کفر و نفاق بود را زنده کند.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول