اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سینمایی اداره‌کل ارشاد البرز خبر داد

اکران 10 فیلم برتر جشنواره فجر در کرج

خبرگزاری فارس: معاون سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: 10 فیلم برتر جشنواره فیلم فجر امسال در استان البرز به روی پرده می‌رود.

اکران 10 فیلم برتر جشنواره فجر در کرج
ابراهیم گله‌دارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، امسال برای نخستین ‌بار فیلم‌های برتر جشنواره در شهرستان کرج مرکز استان البرز اکران می‌شود.
وی تصریح کرد:‌ این فیلم‌ها در سه نوبت و در سینمای اختصاص یافته کرج نمایش داده شده و در هر نوبت منتقدان سینمایی، اهالی هنر و خبرنگاران مهمانان ویژه خواهند بود.

* حضور هنرمندان سینمایی در استان البرز
معاون سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه از حضور هنرمندان سینمایی از جمله عوامل فیلم‌های جشنواره فجر در شهرستان کرج خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است فیلم‌های امسال با عوامل آن فیلم به اکران درآمده و پس از پایان نمایش فیلم، جلسه نقد و بررسی برگزار می‌شود.
گله‌دارزاده خاطرنشان کرد: هم‌چنین در پایان نمایش هر فیلم نظرسنجی نیز از مخاطبان انجام و نتایج آن اعلام می‌شود.

* فیلم‌های رضا عطاران و داریوش مهرجویی به کرج می‌آید
به گفته وی، امسال فیلم‌های "رضا هرگز نمی‌خوابد" به کارگردانی رضا عطاران، "ضد گلوله" به کارگردانی مصطفی کیایی، "آمین خواهیم گفت" به کارگردانی سامان سالور، "نارنجی‌پوش به کارگردانی" داریوش مهرجویی، "تلفن همراه رئیس جمهور" به کارگردانی علی عطشانی، "پذیرایی ساده" به کارگردانی مانی حقیقی، "برف روی کاج" به کارگردانی پیمان معادی، "بوسیدن روی ماه" به کارگردانی همایون اسعدیان، "بیداری" به کارگردانی فرزاد موتمن و "پل ‌چوبی" به کارگردانی محمدمهدی کرم‌پور که از جمله فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر هستند، در شهرستان کرج مرکز استان البرز اکران می‌شود.
لازم به توضیح است، اکران این 10 فیلم برتر جشنواره فیلم فجر امسال از روز هفدهم بهمن‌‌ماه در سینما ساویز کرج آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول