اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آران و بیدگل:

حضور در انتخابات موجب افزایش ضریب امنیت ملی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آران و بیدگل گفت: حضور حداکثری در انتخابات موجب افزایش ضریب امنیت ملی می‌شود.

حضور در انتخابات موجب افزایش ضریب امنیت ملی است
به گزارش خبرگزاری از کاشان، علی‌اکبر رضایی صبح امروز در نشست با مسئولان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: نقش مهم سازمان‌های مردم نهاد در ایجاد زمینه برای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات که افزایش ضریب امنیت ملی را به دنبال دارد انکارناشدنی است.
وی با اشاره به اینکه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه سال جاری، اولین انتخابات بعد از فتنه 88 است تصریح کرد: دشمنان نظام، چه در داخل و چه در خارج کشور روی مسئله انتخابات سرمایه‌گذاری گسترده‌ای کرده و آن را به دقت رصد می‌کنند.
معاون فرماندار آران و بیدگل اضافه کرد: حضور پرشکوه مردم در پای صندوق رأی موجب یأس و ناامیدی دشمنان شده و قادر است مواضع آنان را با توجه به مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات تغییر دهد.
فرماندار آران و بیدگل نیز در این نشست با تأکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات با بصیرت و همبستگی باعث خنثی شدن اهداف شوم دشمنان می‌شود عنوان کرد: در حال حاضر وظیفه اصلی ما زمینه‌سازی برای شرکت گسترده مردم در صحنه انتخابات است که باید در این راستا از تمام تلاش و نیروی خود بهره گیریم.
محمد فیروزی‌پور با اشاره به مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات اذعان داشت: حضور با بصیرت و حداکثری مردم در انتخابات موجب همبستگی و نیز باعث خنثی شدن اهداف شوم دشمنان می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول