اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی صبای قم:

صبا برای شکست شاهین برنامه‌های خاصی دارد

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم برای کسب پیروزی در دیدار خانگی برابر شاهین بوشهر برنامه‌های خاصی دارد.

صبا برای شکست شاهین برنامه‌های خاصی دارد
امیرهوشنگ لوینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با شناخت خوبی که از تیم فوتبال  شاهین بوشهر داریم، برای هر لحظه بازی برابر این تیم برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در دوازدهمین بازی خانگی به سه امتیاز بازی دست یابیم.
وی اضافه کرد: ما از آغاز دور برگشت لیگ برتر بازی‌های بسیار خوبی مقابل تراکتورسازی تبریز، سپاهان اصفهان، راه آهن و سایپا انجام داده‌ایم که برابر چهار تیم خوب جدول دو پیروزی و دو تساوی برای ما به همراه داشته است و قدرت و آمادگی تیم ما را ثابت می‌کند.
مربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: تیم ما هفته به هفته و بازی به بازی به توانایی و هماهنگی بیشتری دست یافته است و در هفته بیست و دوم نشان خواهد داد که می‌خواهیم در دیدار با تیم شاهین بوشهر به پیروزی و سه امتیاز دست پیدا کنیم. 
وی در ادامه به دیدار جمعه گذشته مقابل تیم فوتبال سایپا البرز اشاره کرد و افزود: در دیداری که می‌توانستیم به پیروزی برسیم و سه امتیاز را به دست آ‌وریم با تمام توان به میدان رفتیم اما با بداقبالی موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد.
لوینیان عنوان کرد:‌ با این حال اکنون که هفته پنجم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در راه است، تمام فکر و حواس خود را به دیدار با شاهین معطوف می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد نتیجه‌ای بهتر در مقابل شاهین بوشهر به دست آوریم.
وی یادآور شد: تیم فوتبال شاهین بوشهر در دیدار عصر امروز قطعا رقیب سرسختی برای ما محسوب می‌شود اما در تلاش برای جبران شکست بازی رفت و همچنین کسب سه امتیاز به منظور رسیدن به رده‌های بالای جدول انگیزه زیادی داریم تا شاهین را شکست دهیم.
مربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص میزان آمادگی تیم صبای قم برای بازی با شاهین تاکید کرد: بازیکنان هماهنگی خوبی دارند، نفرات مصدوم ما برگشته‌اند و علی مولایی نیز در این دیدار می‌تواند در ترکیب اصلی به میدان برود، بنابراین شرایط آماده است تا بهترین بازی خود را مقابل تیم فوتبال شاهین بوشهر ارائه کنیم.
وی با تاکید بر اهمیت کسب سه امتیاز از این مسابقه، تصریح کرد: شاهین بوشهر تیم خوبی است و به دلیل اینکه هشت هفته است که خوب نتیجه نمی‌گیرد، انگیزه‌های زیادی نیز دارد و ما با توجه به برنامه‌هایی که داریم سعی خواهیم کرد تاکتیک‌های احتمالی این تیم را خنثی کنیم.
تیم فوتبال صبای قم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام قم برابر شاهین بوشهر قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول