اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم:

نوجوانان صبا انگیزه بالایی برای شکست سپاهان دارند

خبرگزاری فارس: مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم از انگیزه بالای تیم نوجوانان صبا برای شکست سپاهان در هفته نهم لیگ برتر نوجوانان خبر داد.

نوجوانان صبا انگیزه بالایی برای شکست سپاهان دارند
سیدجواد خازنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، از آمادگی کامل تیم نوجوانان صبا برای کسب پیروزی در دیدار حساس هفته نهم مسابقات لیگ برتر نوجوانان فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل سپاهان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: تیم ما یکی از دو باخت خود در دیدارهای دور رفت را مقابل سپاهان متحمل شد در حالی که ما در مسابقه رفت مستحق شکست مقابل این تیم نبودیم.
وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم نوجوانان صبا در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تصریح کرد: تیم خوبی داریم که این هفته می‌تواند برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ برتر نوجوانان حتی تیم سپاهان مدعی را هم شکست دهد.
مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم با بیان اینکه بازیکنان بومی و آینده‌دار فوتبال قم در تیم نوجوانان بازی می‌کنند، بیان کرد: نگاه باشگاه به این بازیکنان، پشتوانه‌سازی برای تیم‌های جوانان و امید و همچنین بزرگسالان صبا است و در این مسیر روند موفقی را در پیش گرفته‌ایم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر باشگاه صبا در چهار رده سنی رشته فوتبال تیم‌داری می‌کند، افزود: در حال حاضر تیم‌های نوجوان، امید و بزرگسالان صبا در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارند و تیم جوانان نیز از سال 91 استارت جدی خود را برای حضور در لیگ برتر خواهد زد.
خازنی بیان کرد: تمام نفراتی که در تیم‌های پایه باشگاه صبا فعالیت می‌کنند، استعدادهای نهفته فوتبال قم هستند که همگی با تلاش و پشتکار مربیان سازنده فوتبال قم تربیت و پرورش یافته‌اند و در آینده‌ای نزدیک بدنه تیم بزرگسالان صبا را تشکیل خواهند داد.
وی در ادامه به دیدار نوجوانان صبای قم برابر سپاهان اصفهان در هفته نهم لیگ برتر اشاره کرد و بیان داشت: با تلاشی که از سوی کادر فنی و بازیکنان این تیم دیده‌ام، یقینا تیم صبا در این مسابقه بازی بسیار خوبی انجام خواهد داد تا منجر به کسب سه امتیاز شده و تیم نوجوانان بتواند بار دیگر به صدر جدول رده‌بندی نزدیک شود.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی فاصله‌ها در جدول بسیار نزدیک است و شکست سپاهان برای تیم ما نتیجه بسیار خوبی خواهد بود.
مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم عنوان داشت: تیم نوجوانان در دیدار قبلی خود در شیراز هم نتیجه بسیار خوبی کسب کرد و با یک امتیاز ارزشمند به قم بازگشت.
دیدارهای هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری به انجام می‌رسد و طی آن تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از تیم نوجوانان سپاهان اصفهان پذیرایی خواهد کرد.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول