اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال رقم خورد

یازدهمین پیروزی صبای قم در مهمانی دبیری تبریز

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در بیستمین هفته رقابت‌های لیگ ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس همچون بازی رفت با دشواری از سد تیم فوتسال دبیری تبریز گذشت.

یازدهمین پیروزی صبای قم در مهمانی دبیری تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفتمین هفته از دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جمعه شب با انجام شش مسابقه همزمان در شهرهای مختلف کشورمان به انجام رسید و طی آن شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتسال صبای ‌قم دیداری خانگی برابر تیم انتهای جدولی دبیری تبریز همچون بازی رفت بار دیگر به برتری رسیدند.
این دیدار در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شهر تبریز در حالی برگزار شد که در پایان این تیم فوتسال صبای قم بود که موفق شد میزبان سرسخت خود را در پایان 40 دقیقه رقابت سخت و نفس‌گیر با حساب چهار بر سه از پیش رو بردارد.
پیروزی صبای قم در این دیدار در حالی رقم خورد که صبای ‌قم از 19 بازی گذشته خود 10 پیروزی و شش باخت و سه تساوی در کارنامه داشت و با این پیروزی یازدهمین پیروزی خود را جشن گرفت و با کسب 36 امتیاز جایگاه خود در مکان چهارم و بین چهار تیم بالای جدول رده‌بندی سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال را حفظ کرد.
مسابقه با دبیری تبریز در هفته هفتم از دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، دهمین دیدار خارج از خانه شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتسال صبای قم محسوب می‌شد، در حالی که صبای قم از بازی‌های خارج از خانه نتایج بسیار خوبی در کارنامه داشت و بدین ترتیب به بردی دیگر در دیدارهای خارج از خانه دست یافت و بار دیگر روند رو به رشد و موفقیت‌های خود در لیگ سیزدهم فوتسال باشگاه‌های کشور را از سر گرفت.
در این مسابقه صبای قم نتیجه بازی رفت را تکرار کرد تا بعد از شکست تیم‌های فوتسال راه ساری، شهرداری ساوه، حفاری اهواز و میثاق تهران به پنجمین پیروزی خود در دیدارهای خارج از خانه سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دست یابد.
در سایر دیدارهای هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مهم‌ترین اتفاق در سالن گاز اهواز رخ داد و طی آن شاگردان سیدمهدی ابطحی در تیم حفاری اهواز مهمان مدعی خود تیم صنایع گیتی پسند اصفهان را با حساب چهار بر چهار متوقف کردند.
تیم منصوری قرچک از توقف گیتی‌پسند نهایت بهره را برد و با کسب برتری پنج بر سه در خانه تیم راه ساری به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رفت، ضمن اینکه تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان نیز در خارج از خانه با هشت گل از سد میثاق تهران گذشت.
در سایر دیدارهای پرسپولیس تهران با شهرداری ساوه به تساوی دو بر دو دست یافتند و تیم فوتسال گسترش فولاد تبریز جدی‌ترین تعقیب‌کننده شاگردان حسین گنجیان در تیم صبای قم، موفق شد تیم علم و ادب مشهد را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول