اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پاوه خبر داد

اشتغال 380 نفر با افتتاح بازارچه‌های مرزی پاوه

خبرگزاری فارس: شهردار پاوه گفت: با افتتاح سه بازارچه مرزی در دست احداث شهرستان پاوه برای نزدیک به 380 نفر از شهروندان اشتغال‌زایی خواهد شد.

اشتغال 380 نفر با افتتاح بازارچه‌های مرزی پاوه
جمال ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاوه با تشریح فعالیت‌های 9 ماه نخست سال جاری شهرداری پاوه اظهار کرد: با شروع به کار بازارچه‌های مرزی پاوه شامل بازارچه‌ای واقع در خیابان آرامگاه با 95 درصد پیشرفت فیزیکی و بازارچه‌های واقع در بلوار جانبازان و میدان شهدا هر یک با 50 درصد پیشرفت فیزیکی 380 نفر از شهروندان در این بازارچه‌ها مشغول به کار خواهند شد.
وی گفت: امسال 13 ‌هزار و 400 مترمربع از خیابان‌ها و معابر شهر پاوه با هزینه‌ای بالغ بر 1 میلیارد و 600 میلیون ریال آسفالت شده است.
ابراهیمی افزود: همچنین 2 هزار و 200 متر جدول‌گذاری در سطح شهر انجام شده است.
شهردار پاوه با اشاره به دیگر اقدامات عمرانی این شهرداری در سال جاری تصریح کرد: احداث هزار و 700 مترمکعب دیوار، هزار و 100 مترمکعب پله‌بندی کوچه‌ها، 3 هزار مترمکعب موزائیک فرش پیاده‌رو‌ها و خط‌کشی 17 هزار و 200 متر از معابر سطح شهر با صرف هزینه‌ای در حدود 2 میلیارد و 400 میلیون ریال از کارهای انجام شده برای رفاه حال شهروندان بوده است.
ابراهیمی اظهار کرد: شهرداری پاوه با نصب 110 پایه چراغ برای نورپردازی بلوار جانبازان، پارک آزادگان و مسیر گولانه، نصب 3 برج نوری در پارک‌های آزادگان و شهید کاظمی و نصب 5 تابلو راهنمای مسیر در سطح شهر توانسته است کارنامه قابل قبولی در زیبا‌سازی شهر پاوه ارائه کند.
وی با اشاره به افتتاح پارک فرهنگیان و پارک جنگلی پاوه با 1 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه خاطر‌نشان کرد: دیوار‌سازی، سنگ فرش محوطه، نور‌پردازی، نصب مبلمان پارکی، وسایل ورزشی و بازی کودکان از جمله کارهایی است که برای این دو پارک انجام داده‌ایم.
شهردار پاوه با اشاره به کارهای فرهنگی انجام شده توسط شهرداری پاوه تأکید کرد: شهرداری با وجود مشکلات بسیار در زمینه کارهای عمرانی هیچ‌گاه در زمینه ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان کوتاهی نکرده و درصدد است این خدمات را تا حد امکان گسترش دهد.
وی افزود: ساخت دفتر شورای روحانیت در مدرسه علوم دینی پاوه با اعتباری افزون بر 200 میلیون ریال، برگزاری مراسم مذهبی با دعوت از عموم مردم، برپایی نمایشگاه عکس پروژه‌های عمرانی شهرداری پاوه، نصب مجسمه‌ها و تندیس میرزا عبدالقادر و مولوی، اهدای زمین به نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان برای احداث کتابخانه، پرداخت نیم درصد در‌آمد شهرداری پاوه به انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان و برگزاری همایش عصری با شعر در پاییز هورامان را می‌توان از کارهای شاخص در مجموعه خدمات فرهنگی شهرداری بیان کرد.
ابراهیمی در خصوص اجرای پروژه آموزش همگانی برای مشارکت آگاهانه مردم در رفع آلودگی دیداری از سطح شهر پاوه نیز گفت: در این پروژه طیف‌های مختلفی از مردم از جمله اصناف و بازاریان، تاکسی‌داران، زنان خانه‌دار، مدیران آموزش و پرورش و همچنین رابطان آموزش‌های لازم را برای برطرف کردن آلودگی‌های دیداری فرا گرفته‌اند.
وی تصریح کرد: گسترش و اعتلای فرهنگ شهروندی زمینه‌ساز تغییر نگرش و رفتار در میان شهروندان شده است و با مسئولیت‌پذیر شدن مردم در قبال محیط شهری زشتی‌ها به کم‌ترین مقدار ممکن کاهش یافته و فضایی مناسب برای توسعه و پیشرفت فراهم خواهد شد.
ابراهیمی از شهروندان خواست تا با ارائه راهکارهای قانونی برای اصلاح رویه‌های نادرست و تقویت ضابطه‌مند کردن امور جاری و برنامه‌ای در شهرداری این مجموعه را برای ساختن شهری بهتر یاری کنند.
انتهای پیام/ر10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول