اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی خبر داد

شبکه‌گذاری 477 کیلومتر گاز در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: در سال جاری 477 کیلومتر گاز در آذربایجان غربی شبکه‌گذاری شده است.

شبکه‌گذاری 477 کیلومتر گاز در آذربایجان غربی
امیر رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به همین میزان خط انتقال گاز در استان آذربایجان غربی برای سال جاری اجرایی شده است.
وی با اشاره به تعداد انشعاب نصب شده در استان در سال جاری، تصریح کرد: 13 هزار انشعاب جدید گاز در آذربایجان غربی نصب شده است.در این راستا 45 هزار مشترک جدید در استان جذب شده است.
رضوی با اشاره به میزان خطوط انتقال گاز استان، اعلام کرد: با اجرای 477 کیلومتر شبکه‌گذاری و خط انتقال در سال جاری میزان شبکه و خط انتقال در استان به بیش از 6 هزار و 550 کیلومتر رسیده است.
وی با اشاره به پروژه پژوهشی سیستم مانیتورینگ تست مقاومت و نشتی خطوط شبکه و تغذیه گاز در استان، گفت: این سیستم برای نخستین بار درسطح شرکت ملی گاز ایران و در استان آذربایجان غربی انجام شده است.
این مسئول اظهار داشت: در احداث و توسعه شبکه‌های گاز قبل از آغاز بهره‌برداری، یکی از تست‌های مهم و ضروری انجام آزمایش مقاومت و نشت برروی خطوط گاز دفن شده در خاک است که این امر در راستای انجام آزمایش مقاومت و نشت، متغیرهای فشار و دمای سیال یا گاز در نقاطی از خطوط لوله که محل آن‌ها توسط طراح شبکه تعیین می‌شود باید با دقت بالا اندازه‌گیری شده و مورد ارزیابی قرار گیرند.درحال حاضر این کارها به صورت دستی و توسط اپراتور انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: وجود سنسورهای با دقت بالا، سیستم‌های مانیتورینگ با قابلیت‌های فراوان، دستگاه‌های مطمئن ذخیره داده‌ها و بسترهای مخابراتی، انجام آزمایش مقاومت و نشت را بیش از پیش می‌تواند آسانتر کند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول