اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

تحریم نفتی توفیق بزرگی برای ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت یاسوج گفت: هرگونه تحریم نفتی علیه ایران اسلامی توفیقی برای ساختن این کشور خارج از اقتصاد تک بعدی خواهد بود.

تحریم نفتی توفیق بزرگی برای ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌ا‌عظم امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: آن‌چه که استکبار امروز به عنوان تحریم نفت ایران در محافل بین‌المللی مطرح می‌کند توفیقی برای این کشور و مردم و آینده آن‌ها خواهد بود.
خطیب موقت جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: آن‌ها فکر می‌کنند با این کار خود به ضرر ایران اسلامی کار می‌کنند در حالی که این مواضع خصمانه و غیر عاقلانه دشمن خود کمکی بزرگ به ساختن اقتصاد این کشور بدون تکیه صرف به نفت و اقتصاد تک بعدی است.
موسوی‌اعظم در ادامه بیان داشت: دشمنان ما در این قضیه بازنده اصلی خواهند بود و آنکه در این بازی بیش از همه ضرر خواهد کرد سردمداران استکبار جهانی به خصوص آمریکا است.
امام جمعه موقت یاسوج در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این شهر به بیداری اسلامی کنونی در کشورهای مسلمان جهان اشاره کرد و گفت: مردم مسلمان این کشورها بسیاری از حرکت‌های خود را از جمهوری اسلامی و جوانان انقلابی ایران اسلامی الگو می‌گیرند و واهمه دشمنان در این هنگامه و تشدید تحریم‌ها علیه ایران به همین دلیل است.
موسوی‌اعظم در ادامه با ذکر این مطلب که اصل باور و اعتقادات و ایمان خود را نباید فدای موضوعات زودگذر کنیم، گفت: باید همواره در همه کارها از خدا بترسیم و موارد را وارونه جلوه ندهیم.
وی اضافه کرد: برای مثال در انتخابات نباید واقعیات را فدای مصالح خود کنیم و اعمالی انجام ندهیم که در نزد پروردگار ناپسند و غیرمقبول و حرام است.
موسوی‌اعظم هر کاری را که صبغه الهی نداشته باشد مذموم و باطل دانست و گفت: یکی از این اعمال ریا است که در آن شخص ریاکار به جای جلب توجه الهی به دنبال جلب نظر دیگران است.
امام جمعه موقت یاسوج در ادامه گفت: این وهابیتی که در عربستان است و به قدس اعتقادی ندارد دشمن همه جهان اسلام بوده و امروزه هم‌نوا با جریان استکباری حاکم در جهان قصد دارد که با اسلام و مسلمانان به هر نحو مقابله کند که یاوه‌گویی آن‌ها در ارتباط با نفت جایگزین ایران از همین دست دشمنی‌ها با اسلام و کلیت آن است.
انتهای پیام/ی20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول