اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت همدان:

تحریم و تهدیدها مردم را استوار و محکم‌تر کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت همدان گفت: تاکنون تحریم‌ها و تهدیدها ملت ایران را به قدری محکم و استوار کرده است که مقاومت بیشتر شده و آگاهی و بیداری آنها افزون‌تر شده است.

تحریم و تهدیدها مردم را استوار و محکم‌تر کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم موسوی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه گناه روح و روان انسان را آلوده می‌کند، افزود: گناه موجب آلودگی قلب و روح آدمی است به طوری که این آلودگی با هیچ آب دنیوی قابل شستشو نیست.
وی حرکات، اعمال، رفتار و اخلاق کسانی که ضد دستورات خداوند و انبیا باشد را گناه دانست و بیان داشت: خداوند از بندگان خود عبادت خواسته اما این عبادت نباید ریاکارانه باشد و در مکان غصبی و با لقمه حرام صورت گیرد بلکه عبادت باید برخواسته از درون و ذات آدمی باشد.
خطیب موقت جمعه همدان با اشاره به اینکه جوانان مراقب ذات پاک خود باشند، افزود: جوانان باید همواره بر مبنای اصول اسلامی حرکت کنند و سعی کنند که با گناه رفاقت نداشته باشند چرا که گناه در درجه نخست موجب خواری و پستی انسان در پیشگاه خداوند می‌شود.
وی با بیان اینکه گناه اعمال نیک را نابود می‌کند، یادآور شد: گناه انسان را گرفتار فتنه و بلایا می‌کند و موجب عدم استجاب دعا می‌شود.
موسوی در ادامه با اشاره به 12 بهمن و آغاز دهه فجر تصریح کرد: دهه فجر سالروز بازگشت امام (ره) به میهن اسلامی ایران است که ما باید به پیام‌های پیامبرگونه امام توجه ویژه‌ای داشته باشیم به طوری که ایشان اسلام را عامل پیروزی انقلاب می‌دانستند.
وی بیان داشت: امام خمینی فرق انقلاب اسلامی را با سایر انقلاب‌ها در این می‌دانستند که سایر انقلاب‌ها ظالمی را برکنار و ظالم دیگری را جایگزین می‌کردند اما در انقلاب اسلامی به حول قوه الهی ابتدا نور انقلاب در دل مردم ایجاد شد و سپس با یاری اسلام مردم مظلوم ایران به پیروزی رسیدند.
امام جمعه موقت همدان دهه فجر را تجدید یاد و خاطره امام (ره) دانست و تأکید کرد: ملت بزرگ ایران دهه فجر امسال را با عنایت و فضل الهی و کوری چشم دشمنان بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌کنند تا آنها همچنان ناامید بمانند.
وی اضافه کرد: دشمنان ایران و اسلام بدانند ملت ایران 32 سال است که در تحریم اقتصادی شماست و این نخستین تحریم علیه ایرانیان نیست و همواره به ضرر خود شما بوده و هست.
موسوی اذعان داشت: تاکنون تحریم و تهدیدها ملت ایران را به قدری محکم و استوار کرده است که مقاومت آنها بیشتر شده و و آگاهی و بیداری آنها افزون‌تر شده است.
وی یادآور شد: این ملت هوشیار با صبر، استقامت، استحکام و فداکاری نقشه های‌شوم و شیطانی دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.
امام جمعه موقت همدان ابراز داشت: در 22 بهمن امسال ملت ایران با راهپیمایی با شکوه خود مشت محکم بر دهان شما باطلان می‌زنند و افتخار خواهند کرد که ولی فقیهی که فرزند پیامبر است، رهبری ایران را بر عهده دارد.
وی با توصیه به کاندیداها مبنی بر اینکه مواظب باشند یکدیگر را تخریب نکنند، افزود: کاندیداها باید مواظب باشند شخصیت یکدیگر را زیر سوال نبرند و به مردم وعده دروغین ندهند و تنها آنچه را مربوط به خود آنهاست بیان کنند.
موسوی افزود: امروز دشمنان به دنبال این هستند که انتخابات و صندوق‌های ما خلوت باشد اما مردم، با تقوای الهی چشم دشمنان ولایت و مملکت را کور کرده و مجلس نهم که اهمیت بسیاری دارد را با هوشیاری و با شکوه برگزار می‌کنند.
وی با بیان اینکه 8 بهمن روز کمک به بیماران جزامی است، افزود: در این روز مومنان و مسلمانان می‌توانند از این بیماران عیادت کرده و حتی کمک مالی به آنها داشته باشند.
امام جمعه موقت همدان در پایان خاطرنشان کرد: در روز 9 بهمن به مناسبت شهادت 103 روحانی مراسمی در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود که از همه شهروندان دعوت می‌شود در این مراسم شرکت کنند.
انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول