اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

افراد لایق و کارآمد باید به مجلس نهم فرستاده شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: مردم باید با حضور حداکثری افراد لایق و کارآمد را به مجلس نهم بفرستند.

افراد لایق و کارآمد باید به مجلس نهم فرستاده شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام در کمین ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی هستند، گفت: در طول 33 سال گذشته همواره حضور مردم در صحنه خنثی کننده توطئه‌های دشمنان بوده و مردم ثابت کرده‌اند که هوشیارانه در مقابل هر توطئه‌ای می‌ایستند و اکنون نیز با بیداری، حضور و دشمن‌شناسی خود پاسخ توطئه اخیر را می‌دهند.
وی با تاکید بر ضرورت حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات مجلس، گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی در کشور، باید افراد اصلح را با بینش و بصیرت کافی انتخاب و روانه مجلس کنیم.
امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این انتخابات یک نوع سرمایه‌گذاری از جانب ملت ایران برای توسعه فردای کشور است.
وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشانه رشد سیاسی جامعه است، چرا که این انتخابات دستاوردهای بزرگی را برای کشور به دنبال دارد.
حجت الاسلام متقی‌نیا اظهار داشت: با برشمردن برخی ویژگی‌های نمایندگان مجلس، گفت: ولایی بودن، ساده زیستی، توجه به سلامت اعتقادی و اخلاقی، دوری از کانون قدرت و ثروت و همراهی با مردم در کنار پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک نماینده اصلح برای حضور در مجلس است.
وی هم‌چنین به مردم توصیه کرد در انتخاب نمایندگان مجلس دقت کنند و با در نظر گرفتن شاخص‌ها و بررسی همه ویژگی‌ها، ‌فردی را انتخاب کنند که برای کشور مفید باشد.
حجت‌الاسلام متقی‌نیا اظهار داشت: هم‌چنین به داوطلبان نمایندگی مجلس نیز توصیه کرد، از ریخت و پاش و برپایی مجالس تجملاتی پرهیز کرده و از تخریب دیگران و نامزدهای رقیب خود نیز خودداری کنند.
وی در ادامه از همه اقشار مختلف مردم خواست در انتخابات آتی حضور پرشوری داشته باشند.
انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول