اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت جهرم:

آخرت خود را به بی‌قانونی برخی کاندیداها نفروشید

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت جهرم گفت: اگر در جریان انتخابات احساس کردید کسی برای دنیا تلاش می‌کند آخرت خود را برای آبادی او خراب نکنید.

آخرت خود را به بی‌قانونی برخی کاندیداها نفروشید
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم حجت‌الاسلام محمدعلی مدبر در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم اظهار داشت: در هفته‌های آینده شاهد برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز برای مردم کشورمان هستیم و باید دست به دست یکدیگر بدهیم تا این انتخابات دشمن‌شکن باشد.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم در مورد انتخاب افزود: قرآن کریم علم، تخصص، امانت‌داری و آگاهی را از ویژگی‌های انتخاب افراد برای مدیریت جامعه معرفی کرده است و ملاک انتخابات ما نیز باید بر اساس این عوامل باشد.
امام جمعه موقت جهرم با بیان اینکه این ویژگی‌ها به صورت نسبی در نامزدهای انتخابی وجود دارد بیان داشت: باید کسی را به عنوان نماینده مردم انتخاب کرد که در حد اعلی این ویژگی‌ها را داشته باشد.
وی با بیان اینکه صداقت و عدم فریبکاری و نیرنگ در جریان انتخابات حکمفرما باشد ابراز داشت: نامزدهای انتخاباتی، هواداران و مردم دقت داشته باشند تا در جریان انتخابات مورد سو استفاده قرار نگرفته و از آنها استفاده ابزاری نشود.
مدبر با بیان اینکه اگر احساس کردید کسی برای دنیا تلاش می‌کند نباید آخرت خود را برای آبادی او خراب کنیم خاطرنشان کرد: اگر دیدید فرد یا افرادی به صورت نامشروع، نادرست و به هر طریق ممکن می‌خواهند پیروز میدان شوند بدانید که هدفشان برای رضای خدا نیست.
این مسئول تصریح کرد: آن کسی که در ایام انتخابات قانون را زیر پا گذاشت و مرکب خود را از پل گذراند و به مراد خود رسید به طریق اولی ممکن است این عمل را بعد از آن نیز انجام دهد.
امام جمعه موقت جهرم بیان کرد: در ایام انتخابات باید با وسواس بسیار مراقب باشید تا حدود و قوانین الهی رعایت شود.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول