اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی خبر داد

بهره‌مندی 17‌ هزار قالیباف آذربایجان غربی از بیمه

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی گفت: 17‌هزار قالیباف آذربایجان غربی از بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 17‌ هزار قالیباف آذربایجان غربی از بیمه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جعفرصادق اسکندری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال 8 هزار و 247 نفر از قالیبافان استان از بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شده و از آغاز راه‌اندازی اداره فرش در استان بیش از 17 هزار نفر از بیمه قالیبافی بهره‌مند شده‌اند.
وی با اشاره به صدور پروانه کسب صنفی قالیبافی افزود: 2 هزار و 905 پروانه کسب صنفی و کارت شناسایی موقت قالیبافی در سال جاری صادر شده است.
اسکندری با اشاره به میزان بافندگی فرش در استان تصریح کرد: بیش از 105 نفر در آذربایجان غربی مشغول به بافندگی هستند که سالانه 424 هزار مترمربع فرش تولید می‌کنند و در این راستا بیش از 34 هزار کارگاه قالیبافی در استان وجود دارد که از این تعداد 109 کارگاه غیرمتمرکز است.
وی در ادامه از تخلف بیش از 300 میلیارد ریالی واحدهای صنفی استان خبر داد و گفت: واحدهای صنفی استان از آغاز اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها تاکنون 26 هزار و 359 مورد تخلف مرتکب شده‌اند که ارزش ریالی پرونده‌های تخلفی تشکیل شده 318 میلیارد و 900 میلیون ریال است.
این مسئول با اشاره به بازرسی‌های انجام شده برای تنظیم بازار و رصد تخلفات صنفی در استان بیان کرد: امسال 559 هزار و 410 بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده و 24 هزار پرونده تخلف تشکیل شده است.
اسکندری بیشترین میزان تخلفات را در بخش خدمات عمومی عنوان کرد و گفت: این بخش 74 میلیارد و 85 میلیون ریال تخلف داشته‌اند.
وی با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلفات واحدهای صنفی اضافه کرد: تاکنون 9 هزار و 785 گزارش مردمی دریافت شده که از این تعداد 5 هزار و 348 مورد آن پیگیری شد که این آمار نشان‌دهنده مشارکت و همکاری جدی مردم است.
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 896 ناظر فعال در استان وجود دارد و از آغاز اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها 2 هزار و 513 گزارش تخلف توسط ناظران افتخاری دریافت شده است.
انتهای پیام/ح20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول