اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی فارس تاکید کرد

خروج فرصت‌های شغلی از دست اتباع بیگانه غیرمجاز

خبرگزاری فارس: مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی استان فارس گفت: نباید اجازه داد فرصت‌های شغلی به راحتی در اختیار اتباع بیگانه غیر مجاز قرار گیرند.

خروج فرصت‌های شغلی از دست اتباع بیگانه غیرمجاز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا غلامی بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه خود به‌عنوان مدیرکل اداره اتباع و امور مهاجرین خارجی فارس اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف اداره اتباع برخورد با مهاجران غیرقانونی بوده که این برخورد نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های مسئول است.
مدیرکل اتباع و امور مهاجرین خارجی فارس گفت: فرقی نمی‌کند که این اتباع از کدام کشور به ایران و استان فارس مهاجرت کرده‌اند بلکه نکته قابل اهمیت این است که افراد بدون هویت در حوزه‌های مختلف می‌توانند به جامعه آسیب برسانند.
وی افزود: هزینه‌های بسیاری به کار گرفته می‌شود تا یک فرصت شغلی برای جوانان کشور ایجاد شود و با توجه به بحران‌های اشتغال نباید اجازه داد فرصت‌ها به راحتی در اختیار اتباع غیرمجاز قرار گیرد.
غلامی تصریح کرد: امید است با پشتوانه قانون و همکاری دستگاه‌های مختلف بتوانیم سیاست‌های کشوری و استانی را در حوزه اتباع در سطح این استان اجرا کنیم.
وی ادامه داد: اتباع غیرمجاز در معادلات و حرکات رو به توسعه استان ما تاثیرگذار هستند و این تاثیر ارتباطی با کشور آنها ندارد و باید با فرهنگ‌سازی مردم از قوانین مربوط به اتباع بیگانه و غیرمجاز آگاهی کافی پیدا کنند.
در ادامه مدیرکل سابق اتباع و امور مهاجرین خارجی فارس گفت: اداره اتباع و امور مهاجرین خارجی از لحاظ ساختاری و امکاناتی اوضاع نابسامانی داشت که با همکاری همکاران این اداره توانستیم به جایگاهی در شان جمهوری اسلامی دست یابیم.
علی فرهادی تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های کشوری اقدامات موثری در حوزه طرد اتباع غیرمجاز داشتیم و شاهد بازگشت داوطلبانه 3 هزار و 700 نفر از اتباع بیگانه بوده‌ایم که 960 نفر از این تعداد اتباع غیرمجاز بوده‌اند.
وی اضافه کرد: فارس نخستین استانی بود که شورای حل اختلاف اتباع بیگانه را راه‌اندازی کرد و عملکرد مناسبی در این راستا داشت که جای تقدیر از مسئولان دادگستری و استانی دارد.
فرهادی در پایان گفت: در 20 ماهه گذشته بیش از 4 هزار کارت بیمه تکمیلی و 6 هزار پروانه اشتغال برای اتباع مجاز صادر شده است.
به گزارش فارس، علی فرهادی به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان فراشبند منصوب شده است و غلامرضا غلامی به‌عنوان مدیرکل جدید اداره اتباع و امور مهاجرین خارجی فارس معرفی شد.
غلامی پیش از این بخشدار مرکزی شیراز، فرماندار سروستان، مدیرکل منابع طبیعی فارس و سرپرست اداره کل اجتماعی استانداری استان فارس بوده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول