اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آباده:

بیکاری را در آباده از بین می‌بریم

خبرگزاری فارس: فرماندار آباده گفت: تک رقمی کردن نرخ بیکاری در این شهرستان نخستین هدف ما است گفت: تلاش ما بر این است که بیکاری را در این شهرستان از میان برچینیم.

بیکاری را در آباده از بین می‌بریم
به گزارش خبرگزاری فارس از آباده به نقل از روابط عمومی فرمانداری آباده، محمدجواد عسکری در بازدید از کارخانه کاشی و سرامیک این شهرستان که با حضور خبرنگاران صورت گرفت، در سخنانی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی به بیان مطالبی در مورد بحث سرمایه‌گذاری پرداخت و گفت: اگر بخواهیم موضوع اشتغال را به طور جدی دنبال کنیم باید دست سرمایه‌گذاران را بگیریم و با همکاری و حمایت از آنان راه را برای احداث کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی هموار سازیم.
عسکری بحث اشتغال را دغدغه مقام معظم رهبری، مسئولان و خانواده‌ها دانست و افزود: شهرستان آباده ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خوبی دارد و باید این نقاط قوت را به کار گیریم و با همکاری و تعامل موضوع اشتغالزائی را دنبال کنیم چرا که تک رقمی کردن نرخ بیکاری در این شهرستان نخستین هدف ما است.
فرماندار آباده در بخش دیگری از سخنان خود بر حمایت از سرمایه‌گذاران تأکید کرد و بیان داشت: در راستای توسعه این کارخانه در فاز دوم اعلام آمادگی می‌کنیم و از مسئول کارخانه می‌خواهیم که کار را به طور جدی دنبال کند.
در ادامه حاضران از قسمت‌های مختلف این کارخانه بازدید کردند و فرماندار آباده در مورد رفع برخی مشکلات موجود دستورات لازم را صادر کرد.
کارخانه کاشی سرامیک آباده در زمینی به مساحت 17 هکتار و 45 هزار مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال و تولید سالانه 7 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک و اشتغالزائی 400 نفر در فاز نخست در حال فعالیت است.
انتهای پیام/ی20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول