اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس:

آمار بیکاری در فارس بیش از 20 درصد است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان فارس گفت: آمار بالای بیکاری در استان فارس که بیش از 20 درصد اعلام شده است در شأن و جایگاه استان با این همه ظرفیت نیست.

آمار بیکاری در فارس بیش از 20 درصد است
ابراهیم شعرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مسئولان با پیگیری جدی و برخورد قاطع با سودجویان به مشکلات اقتصادی و گرانی در بعضی بازارها پایان دهند.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان فارس با اشاره به مسائل اقتصادی اخیر که در جامعه رواج یافته است، تصریح کرد: مردم باید با هوشیاری و درک شرایط فعلی بدانند که ریشه این بحران‌های اقتصادی در توطئه‌هایی است که دشمنان نظام اسلامی طراحی کرده‌اند.
وی افزود: مردم باید مسائل مختلف را با هوشیاری رصد کنند و از نیت‌ها و اهداف شوم دشمنان آگاهی یابند ضمن اینکه مسئولان نیز در مقابل باید با برخورد قاطع با سودجویان به این مشکلات پایان دهند.
شعرا وحدت و همدلی را بهترین ابزار برای مقابله با توطئه‌های دشمن معرفی کرد و گفت: دشمنان می‌خواهند با فشارهای اقتصادی به نظام اسلامی لطمه وارد کنند.

* بیکاری را باید در فارس ریشه‌کن کرد
وی در ادامه با تاکید بر ریشه‌کن کردن معضل بیکاری در استان فارس تصریح کرد: آمار بالای بیکاری در استان فارس که بیش از 20 درصد اعلام شده است در شأن و جایگاه استان با این همه ظرفیت نیست و در این راستا دولتمردان باید با درایت و تیزهوشی تمام تلاش خود را برای حل مشکل بیکاری به کار گیرند.
این فعال عرصه سیاسی با تأکید بر ایجاد صنایع جدید اضافه کرد: با ایجاد صنایع جدید و حمایت از سرمایه‌گذاری و اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تعطیلی صنایع در این استان می‌توان به بحران بیکاری پایان داد و چرخ توسعه فارس را به حرکت در آورد.

* ناامنی فقط دشمنان را خوشحال می‌کند
وی در ادامه امنیت را پایه و اساس توسعه پایدار هر منطقه دانست و ابراز داشت: اگر در سطح جامعه ناامنی رواج یابد دشمنان نظام اسلامی به اهداف خود رسیده‌اند و در این راستا مسئولان مربوطه باید با تلاش مضاعف امنیت کامل و پایدار را در سطح جامعه ایجاد کنند تا بار دیگر ناکامی دشمنان را شاهد باشیم.
شعرا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش تأثیرگذار فساد اداری در بی‌اعتمادی مردم خاطرنشان کرد: فساد اداری می‌تواند مردم را نسبت به مسئولان بی‌اعتماد کند و مسئولان باید با دقت نظر کافی ریشه‌های فساد اداری را شناسایی و با آن برخورد کنند.
وی ادامه داد: مسئولان نباید اجازه دهند عده‌ای خاص به دلیل منافع شخصی و با راه انداختن فساد اداری باعث زیر سئوال رفتن نظام اسلامی شوند.
* توسعه فرهنگی فارس به یک استراتژی قوی نیاز دارد
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس با بیان اینکه توسعه فرهنگی فارس به یک استراتژی قوی نیاز دارد افزود: در حال حاضر کاستی‌هایی در حوزه فرهنگ در این استان دیده می‌شود که دلیل آن جنگ نرم و تکثر رسانه‌های خارجی است که در این راستا باید با یک استراتژی قوی نسبت به رفع این کاستی‌ها اقدام کرد.
وی گفت: دشمنان با استفاده از فضاهای مجازی به دنبال لطمه زدن به اعتقادات مردم فارس هستند که باید با محوریت جایگاه مذهبی شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) به دشمن اجازه قدرت‌نمایی ندهیم.
شعرا با بیان اینکه شهر شیراز از جمله شهرهای مهاجرپذیر است تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق فرهنگی و مذهبی، ساختاری یک‌دست را در عرصه فرهنگ عمومی جامعه ایجاد کنیم.
وی در ادامه گفت: تمام گروه‌های دلسوز و نیروهای ارزشی باید با وحدت و همدلی به این معضلات پایان دهند.
مجلس را نباید به جریان‌های فتنه و انحرافی سپرد
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان فارس با بیان اینکه مجلس را نباید به جریان‌های فتنه و انحرافی سپرد بیان داشت: اگر نیروهای انحرافی و فتنه کرسی‌های مجلس نهم را به دست آورند شاهد اصطکاک جدی بین قوای سه گانه و مسئولان کشوری می‌شویم.
وی در پایان بیان کرد: مردم باید با هوشیاری در عرصه انتخابات حضور یابند و اجازه ندهند که جریان‌های هم‌صدا با دشمنان خارجی مجلس نهم را به دست گیرند.
انتهای پیام/غ10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول