اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس:

فارس برای رهایی از معضل بیکاری باید صنعتی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: استان فارس برای رهایی از معضل بیکاری باید به سمت صنعتی شدن گام بردارد.

فارس برای رهایی از معضل بیکاری باید صنعتی شود
حسین ذوالانوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: تنها راه نجات فارس از معضل بیکاری صنعتی شدن این استان است.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: فارس در شرایط فعلی به شدت از معضل بیکاری رنج می‌برد که این آمار بالای بیکاری زمینه‌ساز ناهنجاری‌های مختلف اجتماعی شده است.

وی تصریح کرد: سال‌های متمادی مردم فارس از تجارت، خدمات و کشاورزی امرار معاش می‌کردند اما در حال حاضر انحصار تجارت از دست فارسیان خارج شده و کشاورزی نیز به دلیل خشکسالی مشکلات خاص خود را دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: راه نجات فارس به صنعت ختم می‌شود و برای صنعتی شدن این استان، نیازمند حرکت جهادی و تلاش همه‌جانبه تمام ارگان‌ها و نهادها هستیم.  

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید با تمام توان از صنعتی شدن این استان حمایت کنند گفت: مسئولان استان فارس باید در این راستا موانع پیش روی صنعتگران را شناسایی و در راستای رفع آن گام جدی بردارند.

ذوالانوار با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات موثری در حوزه زیرساخت‌ها صورت گرفته است، ابراز داشت: فارس در حوزه‌های حمل و نقل و انرژی آمادگی کامل برای صنعتی شدن دارد ضمن اینکه فارس در آینده از طریق خطوط ریلی به استان‌های همجوار متصل می‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی فرهنگ‌سازی مناسب را در راستای صنعتی شدن استان فارس بسیار ضروری دانست و ادامه داد: برای صنعتی شدن فارس علاوه بر تغییر نگاه مسئولان نیازمند تغییر نگاه مردم نیز هستیم که فرهنگ‌سازی صحیح در این راستا بسیار موثر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خشم دشمن از پیشرفت و توسعه کشور تصریح شد: دشمنان همواره به دنبال ایجاد مشکل برای نظام ما هستند و هر چه ترس آنها از پیشرفت کشور بیشتر می‌شود توطئه‌های خود را به همان میزان افزایش می‌دهند.

ذوالانوار در پایان ضمن بی‌اثر دانستن تحریم‌ها در توسعه کشور خاطرنشان کرد: تجربه‌های گذشته نشان داده که تحریم‌های صورت گرفته توسط دشمنان همواره بی‌اثر بوده و تنها نتیجه‌ای که تحریم‌ها به همراه داشته خودکفایی بیشتر کشور در حوزه‌های مختلف بوده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول