اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

اعلام برنامه‌های کمیسیون بانوان ادارات خرمشهر به فرمانداری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون بانوان فرمانداری خرمشهر خواستار اعلام برنامه‌های دهه فجر توسط اعضای کمیسیون بانوان در کلیه سازمان‌ها و ادارات شهرستان به این فرمانداری شد.

اعلام برنامه‌های کمیسیون بانوان ادارات خرمشهر به فرمانداری
مریم کنعانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: هر ساله در طول دهه فجر مراسم و یادبودهای زیادی توسط ملت ولایت‌مدار نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌‌شود.
وی افزود: برنامه‌های دهه فجر باید با هدف تبیین افکار حضرت امام خمینی(ره) در حوزه زنان و تبیین نقش زنان فعال در پیروزی انقلاب باشد.
رئیس کمیسیون بانوان فرمانداری خرمشهر تصریح با اشاره به اهداف دولت مهرورز و خدمتگزار و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستار برگزاری هر چه پررنگ‌تر و پرجلوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان شد.
وی در ادامه بر اجرای هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر تأکید ‌و خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون بانوان در تمام سازمان‌ها و ادارات باید لیست برنامه‌های دهه مبارک فجر را به فرمانداری ارسال کنند تا یک هماهنگی منسجم بین برنامه‌ها ایجاد شود.
کنعانی بیان کرد: اجرای برنامه‌ها در دهه مبارک فجر باید مصور و در قالب لوح فشرده به فرمانداری ارسال شود.
وی عنوان کرد: بانوان ایران اسلامی نقش بسزایی در تعالی کشور داشته که به این منظور و برای نشان دادن جایگاه زنان در این اداره‌کل برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است.
رئیس کمیسیون بانوان فرمانداری خرمشهر بیان کرد: دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌ها است.
وی خاطرنشان کرد: کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این کم چیزی نیست.
کنعانی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست معجزه‌گر مردی به انجام رسید که چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت، گفت: تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و برآشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غیرمسلمان در بسیاری از کشورهای زیر سلطه استعمار، گواه روشنی بر این مدعا است زیرا در کمتر مقطعی از تاریخ، شاهد پیروزی و تأثیرگذاری قاطع جنبشی صرفا مردمی بوده‌ایم.
وی در پایان افزود: باید یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را زنده نگه‌داشت و این مهم را به نسل جوان امروز نیز انتقال داد.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول