اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

غرب به دنبال ارعاب ملت ایران است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: غرب با مطرح ساختن موضوع تحریم نفتی به دنبال ارعاب ملت ایران و بازداشتن آن از حضور در صحنه دفاع از نظام است.

غرب به دنبال ارعاب ملت ایران است
آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تصمیم‌گیری اتحادیه اروپا برای تحریم نفتی کشورمان در شش ماه آینده، اظهار کرد: غرب با انقلاب ما ضدیت جوهری دارد و از هر فرصتی برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده می‌کند.
وی ادامه داد: اینکه غربی‌ها برای تحریم کشورمان در زمینه نفت تصمیماتی بگیرند، نشانه موضع خصمانه آنان در قبال این ملت و این انقلاب است.
عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: غرب همواره در طول 30 سال پس از انقلاب به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده، چراکه اثرگذاری انقلاب اسلامی در جهان برای غرب یک موضوع ناخوشایند است.
وی خاطرنشان کرد: دشمن در این زمینه دشمنی خود را انجام می‌دهد اما مسئولان کشور و مردم باید وظایف خود را انجام داده و به این خصومت‌ها توجهی نکنند.
‌ممدوحی بیان کرد: غرب با این اقدامات به دنبال تدارک چالش جدید برای کشورمان است اما تجربه 30 ساله انقلاب اسلامی نشان داده که این اقدامات نتیجه‌ای نخواهد داشت.
وی گفت: ملت ایران با کسب تجربه در طی سال‌های پس از انقلاب به قدرتی رسیده که می‌تواند بدون نیاز به غرب احتیاجات خود را فراهم کند و مشکلات و چالش‌های پیش‌رو را از سر بگذارند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: کشورهای اروپایی خود نیز می‌دانند با تحریم نفت ایران به مشکلات متعددی برخواهند خورد اما با این حرکت‌ها می‌خواهند در جامعه رعب ایجاد کنند.
وی عنوان کرد: ملت ایران در طی 30 سال گذشته همواره نسبت به اقدامات خصمانه غرب و تحریم‌های اقتصادی با بی‌اعتنایی برخورد کرده و این موضوع هم تا امروز نتیجه‌بخش بوده است.
‌ممدوحی در پایان خاطرنشان کرد: غرب همواره در آستانه برگزاری انتخابات در کشور دست به اقدامات جدید و افزایش فشار علیه ملت ایران می‌زند تا به این وسیله بتواند مردم را از مشارکت بازدارد اما هیچ‌گاه موفق نشده و امروز نیز شکست خواهد خورد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول