اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس شورای اسلامی:

مدیریت اجرایی باید تحریم‌‌ نفتی را فرصت بداند/ باید به تولیدکنندگان داخلی تکیه کرد

خبرگزاری فارس: علی لاریجانی با اشاره به تحریم ایران از سوی اتحادیه اروپا گفت: مدیریت اجرایی کشور باید به این تحریم به عنوان فرصت بنگرد به این معنا که باید به تولیدکنندگان و صنعت‌گران داخلی تکیه کرده و زمینه‌های کار آنها را فراهم کند.

مدیریت اجرایی باید تحریم‌‌ نفتی را فرصت بداند/ باید به تولیدکنندگان داخلی تکیه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و منطقه گردشگری طرلاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته با کمک استاندار و نمایندگان مجلس سعی شد تا فرودگاه بین‌المللی قم با سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی احداث شود و تاکنون پیشرفت کار خوب بوده و امیدواریم سال آینده فاز اول این پروژه به بهره‌برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: باید کارهای اداری سامان پیدا کند تا از تسهیلات دولت استفاده کرده و با احداث این مجموعه علاوه بر امکانات فرودگاهی، فعالیت‌های جانبی و تفریحی به عموم ارائه شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در کشور گفت: در برنامه سهم فراوانی برای سرمایه‌گذاران خارجی گذاشته شده و در صندوق توسعه ملی 20 درصد درآمد کشور از نظر منابع نفت، گاز و میعانات گازی تنها به بخش خصوصی اختصاص پیدا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: اکنون در پروژه‌های مختلف امکان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی وجود دارد و صندوق امکانات ارزی تسهیلات خوبی به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.
لاریجانی بیان داشت: در برنامه برخی از مواد قانونی به تسهیل فضای کسب و کار برای سرمایه‌گذاران اختصاص پیدا کرده و طرحی در مجلس به عنوان تسهیل فضای کسب و کار به تصویب رسیده تا بخش‌های اقتصادی کشور که در بخش خصوصی فعالیت دارند بتوانند با انگیزه بیشتر فعالیت کنند.
وی تصریح کرد: زمینه‌های لازم پشتیبانی مالی و قانونی برای ایرانیانی که در بخش‌های مختلف صنعتی، کارهای تولیدی و خدماتی فعالیت می‌کنند، فراهم است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران درباره موضع ایران در زمینه تحریم اتحادیه اروپا گفت: مدیریت اجرایی کشور باید این تحریم را به عنوان فرصت در نظر بگیرد چون درست است که کشور تحریم شده ولی باید به تولیدکنندگان، صنعت‌گران و دامداران داخلی تکیه کرده و زمینه‌های کار آنها را فراهم کرد تا در آینده از حرف‌های درشت آنها جلوگیری شود.
وی تصریح کرد: تولیدکنندگان داخلی دارای برخی مشکلات هستند که باید مدیریت‌های اجرایی به حل آنها بپردازند و بانک‌ها و برخی بخش‌های اجرایی به سرمایه‌گذاران کمک کرده و فضای کسب و کار را تسهیل کنند.
وی توصیه کرد تا افراد فعال در بخش‌های اقتصادی بر حل مشکلات صنعت‌گران، دامداران و کشاورزان تمرکز کنند تا بتوانند با سرعت و بهره‌وری بیشتر کار کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول