اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

تحریم نفت ایران حواله‌ای و تبلیغاتی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان به تحریم نفت ایران توسط اتحادیه اروپا در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: این تحریم حواله‌ای و تبلیغاتی است.

تحریم نفت ایران حواله‌ای و تبلیغاتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان جواد کمالی ظهر امروز در نشست اعضای کمیته ادارات و نهادهای دولتی ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار داشت: برنامه‌های اجرایی دهه مبارک فجر در استان کرمان به صورت منظم و پر رونق آماده شده است.
وی با اشاره به حساس بودن دهه فجر سال جاری افزود: تهدیدهای بین‌المللی علیه ایران، خیزش‌های اسلامی در منطقه و انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی از جمله مواردی است که موجب این حساسیت شده است.
کمالی به تحریم نفت ایران توسط اتحادیه اروپا در روزهای گذشته اشاره و بیان کرد: این تحریم حواله‌ای و تبلیغاتی است.
وی با بیان اینکه تنها 15 درصد از نفت ایران به اروپا صادر می‌شود، اذعان داشت: نفت ایران بازارهای جهانی بسیاری دارد که حاضر هستند، نفت ما را خریداری کنند.
کمالی انتخابات را سند بین‌المللی حضور مردم ایران و مشارکت آنها در عرصه جهانی برشمرد و تصریح کرد: باید این دور انتخابات را حماسی و پرشور برگزار کنیم تا نقشه دشمنان نقش بر آب شود و این انتخابات الگویی برای جهان اسلام باشد.
وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات تهدید، تحریم و تحلیل دشمنان را با صفر برابر می‌کند.
کمالی بیان داشت:‌ در ایام‌الله دهه فجر باید بسترسازی لازم برای حضور قوی مردم در صحنه انتخابات فراهم شود.
وی با بیان اینکه اگر مسائل را به صورت جنبی نگاه کنیم‌ به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم، عنوان کرد: باید کارها را به نحوی در متن قرار داد که به نتیجه مطلوب رسید و فعالیت‌های شایسته‌ای را انجام داد.
کمالی بر استفاده از ظرفیت‌های بومی در اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در استان کرمان تأکید کرد و ابراز داشت: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در این دهه باید به بهترین نحو ارائه شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول