اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال فراز قم:

نباید سرنوشت صعود فراز به اما و اگر سپرده شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال فراز قم گفت: به هیچ عنوان تمایل ندارم صعود فراز قم به نیمه پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به اما و اگرهای هفته پایانی سپرده شود.

نباید سرنوشت صعود فراز به اما و اگر سپرده شود
ابوالفضل ثانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار با بنیاد مسکن فارس اظهار کرد: تیم ما در این دیدار در حالی به میدان می‌رود که بازیکنان خود را در صحت و سلامت کامل در اختیار دارد و با تکیه بر توان تمام مهره‌های خود مقابل حریف صف آرایی می‌کند.
وی ادامه داد: بازیکن مصدوم و محروم نداریم و تمام نفرات ما با آمادگی کامل در دیدار امروز مقابل بنیاد مسکن فارس که یکی از مدعیان صعود از گروه دوم است برای کسب سه امتیاز و پیروزی خانگی به میدان خواهند رفت.
سرمربی تیم فوتسال فراز قم بیان کرد: با توجه به برد هفته گذشته و تمریناتی که در طول هفته انجام داده‌ایم، تیم ما بازیکنان خوب و آماده‌ای دارد و به بازیکنان تیم گفته‌ام که بازی امروز با بنیاد مسکن فارس از حساسیت زیادی برخوردار است و نباید دست خالی از مصاف با این تیم شیرازی خارج شویم.
وی عنوان کرد: در نیم فصل بازی‌ها، تا حدودی نیازهای تیم را برطرف کردیم و با تجربیات و ارزیابی خوبی که از وضعیت تیم در نیم فصل دوم داشتیم، توانستیم روی نقاط قوت خود کار کرده و نقاط ضعف را نیز پوشش دهیم.
ثانی اظهار کرد: با اینکه فشرده برگزار شدن بازی‌ها بازیکنان را در شرایط سختی قرار می‌دهد و آنها را مجبور می‌کند که شدیدا مراقب سلامتی خود باشند، اما با مهره‌هایی که به تازگی به تیم پیوسته‌اند، برخلاف دور رفت بازی‌ها فراز قم از این بابت در نیم فصل دوم مشکل خاصی احساس نمی‌کند.
وی با اشاره به اینکه تیمش در نیم فصل نخست مسابقات شرایط خاصی را پشت سر گذاشت و به سبب کمبود بازیکن و مصدومیت مهره‌های آماده و سرحال با مشکلات زیادی روبه‌رو شد، یادآور شد: از آغاز نیم فصل دوم در کنار همکاران خود در کادر فنی سعی کرده‌ایم با تدابیر خاص بازیکنان را در بهترین شرایط حفظ کنیم.
سرمربی تیم فوتسال فراز قم در ادامه با اشاره به دیدار حساس این تیم با بنیاد مسکن فارس در هفته نهم لیگ دسته اول فوتسال اضافه کرد: بازی در خانه شرایط ویژه‌ای برای ما دارد و تیم ما سعی خواهد کرد از وضعیت میزبانی و حمایت هواداران خود بهره ببرد، خوبی تیم ما این است که بازیکنان با انگیزه و با تجربه‌ای در ترکیب داریم و کمبودی در تیم احساس نمی‌شود.
وی با اشاره به شرایط بازیکنان جدید تیم فراز قم، بیان کرد: آنها در دیدار با کاوه زرند کرمان در دور برگشت برای تیم بازی کرده‌اند و در نوع خود بسیار خوب و قابل قبول بوده‌اند، ضمن اینکه خوب با تیم تمرین کرده‌اند و البته نیاز داریم که در این دیدار در کنار سایر نفرات برابر تیم بنیاد مسکن فارس بازی کنند زیرا روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.
تیم فوتسال فراز قم در حالی عصر امروز پنج‌شنبه ششم بهمن ماه، یکی از بازی‌های مهم خانگی خود را در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم بنیاد مسکن فارس برگزار می‌کند که از 8 بازی قبل 10 امتیاز در کارنامه دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول