اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

اکثر آذربایجانی‌ها عضو فعال بسیج هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: اکثر آذربایجانی‌ها عضو فعال بسیج هستند.

اکثر آذربایجانی‌ها عضو فعال بسیج هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، علی‌اکبر پورجمشیدیان در نخستین شورای عالی بسیج کارگری سپاه اظهار داشت: مردان و زنان بسیجی آذربایجان شرقی در هشت سال دفاع مقدس و آرمان‌های دیگر، پیروز میدان‌های مختلف بوده‌اند.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: بسیج در عرصه صنعت نقش معنوی ایفا کرده و موجب ارتقای کیفیت و کمیت در تولید می‌شود و در حال حاضر بسیجی در استان سبب بالا رفتن راندمان کاری در عرصه تولید شده است.
پورجمشیدیان افزود: ملت مومن و شهیدپرور استان با عشق و ارادت خاص به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در تمام عرصه‌ها نقش فعال و موثری ایفا کرده و صنعتگران این دیار ولایت‌مدار در سال جهاد اقتصادی با نوآوری و خلاقیت همچون رزمندگان لشکر عاشورا در دفاع مقدس سرافرازانه نقش‌آفرینی کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه بسیج صرفاً در کارخانجات دولتی پایگاه ایجاد نمی‌کند، اظهار داشت: در تمام کارخانجات، مراکز تولیدی و صنعتی استان اقدام‌های مهمی برای راه‌اندازی پایگاه‌های مقاومت به عمل آمده و ده‌ها پایگاه با نیروهای مخلص و فداکار در مراکز تولیدی و صنعتی به عنوان بسیجی میدان‌دار حقیقی در سال جهاد اقتصادی هستند.
وی در ادامه حضور بسیج را در کارخانجات و مراکز صنعتی حضوری مقتدرانه دانست و افزود: بسیج در عرصه صنعت نقش معنوی خوبی ایفا کرده که تاثیرات خود را داشته است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول