اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 28 صفر

بسیجیان دانشگاه صنعتی شریف با خانواده شهید قشقایی دیدار کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) بسیجیان دانشگاه صنعتی شریف با حضور در منزل شهید قشقایی با خانواده وی دیدار و به اقامه عزا پرداختند.

بسیجیان دانشگاه صنعتی شریف با خانواده شهید قشقایی دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با 28 صفر سالروز رحلت آخرین فرستاده خدا حضرت محمد مصطفی (ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع)، همسنگران شهید مصطفی احمدی‌روشن و دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شریف با حضور در منزل شهید رضا قشقایی همکار و همراه شهید مصطفی احمدی‌روشن که در اقدام تروریستی توسط دشمنان انقلاب اسلامی به فیض شهادت نائل آمد با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

شرکت‌کنندگان در این دیدار ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

همسنگران و دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شریف در ادامه از پدر شهید قشقایی خواستند ویژگی‌های این شهید بزرگوار را بازگو کرده و توصیه‌ای به حاضران کنند تا توشه راهشان باشد.

پدر شهید قشقایی‌ ضمن خیر‌مقدم به حاضران به بیان ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار پرداخت و در ادامه به ارتباط صمیمی فرزندش با شهید مصطفی احمدی‌روشن اشاره کرد.

وی که از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است در ادامه گفت: اگر همه پسرانم در زمان جنگ به سن جبهه آمدن رسیده بودند آنان را با خودم به جبهه می‌بردم.

پدر شهید قشقایی با اشاره به پیروی از ولایت عنوان کرد: ما پیرو امام، شهدا و مقام معظم رهبری هستیم چرا که ما هرچه داریم از ولایت است.

یکی از همسنگران شهید احمدی‌روشن در ادامه به ارتباط صمیمی شهید احمدی‌روشن و قشقایی اشاره کرد و گفت: شهید احمدی‌روشن علاقه بسیاری به شهید قشقایی داشت و همیشه از ایشان به نیکی یاد می‌کرد و بارها مطرح می‌کرد که شهید قشقایی از خوبان است.

این گزارش حاکی است، همسنگران و دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شریف به‌ مناسبت سالروز ارتحال پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در منزل شهید قشقایی زیارت عاشورا قرائت و به اقامه عزا پرداختند.

انتهای پیام/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول