اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج اصناف شاهرود:

بسیج خوار و بارفروشان شاهرود تشکیل شد

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج اصناف شهرستان شاهرود از تشکیل بسیج خوار و بارفروشان این شهرستان خبر داد.

بسیج خوار و بارفروشان شاهرود تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، سیدمحمود حسینی با اشاره به افتتاح پایگاه میثم تمار اظهار کرد: با توجه به استقبال بسیجیان صنف خوار و بارفروشان و تلاش و پیگیری‏های انجام شده، این پایگاه تشکیل و نخستین جلسه رسمی آن برگزار شد.
وی در این مراسم که با حضور گسترده بسیجیان و مسئولان بسیج اصناف و اتحادیه و اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود در محل پایگاه برگزار شد، گفت: امیدواریم با افتتاح این پایگاه جمع دیگری از علاقه‏مندان به بسیج جذب این شجره طیبه شوند.
حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به جنگ نرم دشمنان و وظیفه بسیج در این خصوص گفت: بسیج حافظ اسلام و انقلاب است و در صف اول مقابله با جنگ نرم دشمن حضور دارد.
فرمانده بسیج اصناف شهرستان شاهرود در پایان با اشاره به تشکیل حلقه‏های صالحین و هیئت‏های امر به معروف و نهی از منکر افزود: انجام اقدامات فرهنگی از جمله برنامه‏های بسیج برای مقابله با تهاجم گسترده دشمنان است که امیدواریم با تلاش مجموعه بسیج و بسیجیان بتوانیم هم‌چون گذشته در مقابله با حملات دشمن سربلند بیرون آییم.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول