اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیما مرکز کرمان خبر داد

پخش زنده جشن‌های دهه فجر از شبکه‌های شما و کرمان

خبرگزاری فارس: معاون سیمای اداره کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: 10 جشن بزرگ دهه فجر در خانه شهر کرمان به صورت زنده از شبکه‌ سراسری شما و استانی پخش می‌شود.

پخش زنده جشن‌های دهه فجر از شبکه‌های شما و کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وحید نجم‌الدینی بعد از ظهر امروز در نشست اعضای کمیته ادارات و نهادهای دولتی ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار داشت: 10 جشن شبانگاهی در دهه فجر با همکاری دستگاه‌های مختلف در خانه شهر کرمان برگزار می‌شود و این برنامه‌ها به صورت مستقیم از شبکه سراسری شما و شبکه استانی کرمان پخش می‌شود.
وی ابراز داشت: برای اجرای باشکوه جشن‌های دهه فجر در استان کرمان از هنرمندانی که در زمینه انقلاب اسلامی آثار فاخری را ارائه کرده‌اند، دعوت به عمل می‌آید.
نجم‌الدینی خاطرنشان کرد: جشن‌های شبانگاهی دهه فجر در استان کرمان برنامه‌های متنوعی چون اجرای موسیقی، گزارش مدیران دستگاه‌های اجرایی در قالب پرسش و پاسخ، شعرخوانی، معرفی نخبگان و برترین‌ها را شامل می‌شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این نشست بر بهره‌گیری از هنرمندان و گروه‌های هنری بومی در جشن‌های دهه فجر تاکید کرد و اظهار داشت: مجریان کارآزموده‌ای در استان کرمان حضور دارند که در ایام‌الله دهه فجر باید از استعدادهای آنها بهره برد.
احمد سعیدی ابراز داشت: برای دعوت از هنرمندان کشوری نیز باید هنرمندان کرمانی مطرح در سطح کشور را در اولویت قرار داد.
وی از برگزاری نمایشگاه قرآن و پوشش‌های اسلامی در حسینیه ثارالله و نمایشگاه نرم افزار در نمایشگاه بیرم‌آباد کرمان در دهه فجر سال جاری خبر داد.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول