اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

برخی خواص در جریان فتنه به تکلیف ولایی‎شان عمل نکردند

خبرگزاری فارس، فرماندار شهرستان گرگان گفت: برخی از خواص به‎ خاطر حب دنیا در جریان فتنه 1388 سکوت کرده و تکلیف ولایی‌شان را بر زمین گذاشتند.

برخی خواص در جریان فتنه به تکلیف ولایی‎شان عمل نکردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جعفر گرزین شامگاه شنبه در جمع مردم گرگان اظهار داشت: باید بنا به اقتضای زمان، در صحنه حاضر شویم و اگر قرار است حرف بزنیم اما سکوت را ترجیح دهیم، خیانت است و یا آنجایی که اگر قرار است حرف نزنیم ولی زبان بگشاییم باز هم خیانت کرده‎ایم.

وی تصریح کرد: زمانی ‎که رهبر معظم انقلاب بیش از 94 سخنرانی در رابطه با فتنه بیان کردند خواصی که از فتنه و بصیرت سخن گفتند، آنها ولایی‎اند اما آنهایی که سکوت کردند طلحه و زبیری‎اند و منفعت مالی‌شان اقتضا نکرد که صحبت کنند.

فرماندار شهرستان گرگان خاطر نشان کرد: ما می‎خواهیم مردم با نشاط و شادمانی پای صندوق‎های رای حاضر شوند اما کسانی‎ که ته دل مردم را خالی می‎کنند نباید از آنها دعوت شود.

گرزین متذکر شد: در طی دوران انتخابات گذشته، فتنه‎ای که دشمن ایجاد کرد لازمه‎اش بصیرت‎افزایی بود که در شهرستان گرگان مدیرکل سابق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، مدیر آستان مبارکه امامزاده عبدالله گرگان و مدیر سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان در بصیرت‎افزایی مردم خیلی تلاش کردند اما بعدها به تندروی متهم شدند.

وی با تاکید بر اینکه اگر از بصیرت حمایت نمی‎کنید، لااقل متهم نکنید، یادآور شد: آیا ترویج اندیشه رهبر معظم انقلاب تندروی است؟ آیا از بصیرت سخن گفتن تندروی است؟ آیا از فتنه گفتن و ماهیت آنها را فاش کردن تندروی است.

فرماندار شهرستان گرگان گفت: مردم را باید برای حضور در انتخابات دلگرم کرد، اکنون ببینید چه اتفاقاتی در دنیا می‎افتد، یک تحلیلگر اسرائیلی تحلیل کرده که دموکراسی موردنظر را مردم منطقه می‎خواهند اما امروز برایشان مشهود شده که مردم آنها، بنیانگذار ایران را می‎خواهند و اکنون همه چیز عوض شده و اینها خود ارزش‎های بزرگی است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول